Witam.
Chciałem zapytać czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i wie jak jemu zaradzić.
Kilka dni temu, przestał działać mi poprawnie nawiew. Zablokował się na maksymalnym grzaniu. Samo pokrętło regulacji fizycznie działa, nic się nie blokuje. Niestety większość przypadków uruchomienia nawiewu kończy się nawiewem gorącym powietrzem. Uruchomienie klimatyzacji również nic nie zmienia, nadal bucha sam gorąc.
Byłem w serwisie, twierdzą że uszkodzeniu uległ jakiś element przy parowniku, który odpowiada za sterowanie. Jak to określili w serwisie - wymienili mechanizm, korbkę czy co tam jest bezpośrednio za deską, ale "głębiej" nadal coś wypada, więc wymienić należy cały element i przy okazji nagrzewnice, bo ponoć widać jakieś zacieki, więc gdzieś nie do końca jest szczelna. Poniżej zdjęcie z serwisu z dokładnym opisem jak ten element się nazywa. Niestety wymiana tego elementu wiąże się ze ściągnięciem całej deski, gdzie koszt robocizny jest kilkukrotnie większy niż samej części i obawiam się rachunku w okolicach 1000 PLNów. Pacjent to Octavia 1.6 z 2001.
skoda.jpg
Chciałem zapytać czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i wie jak jemu zaradzić.
Kilka dni temu, przestał działać mi poprawnie nawiew. Zablokował się na maksymalnym grzaniu. Samo pokrętło regulacji fizycznie działa, nic się nie blokuje. Niestety większość przypadków uruchomienia nawiewu kończy się nawiewem gorącym powietrzem. Uruchomienie klimatyzacji również nic nie zmienia, nadal bucha sam gorąc.
Byłem w serwisie, twierdzą że uszkodzeniu uległ jakiś element przy parowniku, który odpowiada za sterowanie. Jak to określili w serwisie - wymienili mechanizm, korbkę czy co tam jest bezpośrednio za deską, ale "głębiej" nadal coś wypada, więc wymienić należy cały element i przy okazji nagrzewnice, bo ponoć widać jakieś zacieki, więc gdzieś nie do końca jest szczelna. Poniżej zdjęcie z serwisu z dokładnym opisem jak ten element się nazywa. Niestety wymiana tego elementu wiąże się ze ściągnięciem całej deski, gdzie koszt robocizny jest kilkukrotnie większy niż samej części i obawiam się rachunku w okolicach 1000 PLNów. Pacjent to Octavia 1.6 z 2001.
skoda.jpg
Komentarz