Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

wymiana radia sypmhony

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • wymiana radia sypmhony

    Witam. Wpadła mi O1 Tour w łapy i pierwsze co potrzebuję zrobić to wymienić fabryczne radio symphony cd mp3 na JVC'ka z BT
    Jak odczytać kod potrzebny do uruchomienia radia fabrycznego gdzie indziej? Posiadam kabelek VAG-com. Czy fabryczne symphony ma jakieś inne powiązanie z resztą samochodu poza tym kodem pin? Nie chciał bym czegoś sobie zablokować wyjmując fabryczne radio.

  • #2
    Zamieszczone przez DjAbra Zobacz wpis
    Witam. Wpadła mi O1 Tour w łapy i pierwsze co potrzebuję zrobić to wymienić fabryczne radio symphony cd mp3 na JVC'ka z BT
    Jak odczytać kod potrzebny do uruchomienia radia fabrycznego gdzie indziej? Posiadam kabelek VAG-com. Czy fabryczne symphony ma jakieś inne powiązanie z resztą samochodu poza tym kodem pin? Nie chciał bym czegoś sobie zablokować wyjmując fabryczne radio.
    Jak oryginalne radio - to po ponownym włożeniu nie będzie prosić o kod - (te samo auto). Jeżeli na handel - to kod do radia to allegro 30/50zł - odczytać kod do radia niestety przez VCDSa, nie za bardzo można
    OIIFL Kombii - 198 Km / 457Nm - R Stage One
    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5-o2fl-2-0-tdi


    T: 500286848

    Komentarz


    • #3
      Jeszcze jedno. jak mam radio jak poniżej (to 2gie, cd mp3) to nie potrzebuję żadnych dodatkowych ramek? Jedynie kieszeń gdzie wygina się blaszki celem osadzenia dopasowaną do mojego modelu JVC?
      Pytam się gdyż nie chcę kilka razy bulić za przesyłkę z częściami typu klucz do wyciągania radia, w Fabii, mimo że radio niby było 1din i tak trzeba było stosowną ramkę zanabyć bo panel radia był nienormatywnie większy.
      Separator antenowy też mam na liście zakupów.

      EDIT: Czy mając kod da radę na stałe wyłączyć proszenie o ten kod? Chciałbym zmajstrować ze sklejki jakieś samodzielne pudło grające a wklepywanie kodu to taki średni trochę interes
      SkFabia1radioSymph_mini.jpg
      Ostatnio edytowany przez DjAbra; 9994854.

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez DjAbra Zobacz wpis
        Jeszcze jedno. jak mam radio jak poniżej (to 2gie, cd mp3) to nie potrzebuję żadnych dodatkowych ramek?
        Nie potrzebujesz

        Zamieszczone przez DjAbra Zobacz wpis
        Pytam się gdyż nie chcę kilka razy bulić za przesyłkę z częściami typu klucz do wyciągania radia, w Fabii, mimo że radio niby było 1din i tak trzeba było stosowną ramkę zanabyć bo panel radia był nienormatywnie większy.
        Klucz do wyciągania radia to kilka złotych Radio dedykowane wiec musi pasować


        Zamieszczone przez DjAbra Zobacz wpis
        EDIT: Czy mając kod da radę na stałe wyłączyć proszenie o ten kod?
        Raz podany zostanie zapamiętany dopóki nie wyjmiesz radia ponownie - lub nie odepniesz aku
        OIIFL Kombii - 198 Km / 457Nm - R Stage One
        http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5-o2fl-2-0-tdi


        T: 500286848

        Komentarz


        • #5
          szkoda, to nie opyla mi się z tego "Symphony CD/MP3" robić boomboxa jak nie da się wyłączyć tego PINu całkowicie pójdzie na bazarek/do żyda, a jego miejsce JVC wpadnie to dobrze że nie trzeba bawić się w ramki jak przy fabrycznym z Fabii no to temat radia mam z głowy, teraz czas na tempomat, 800km z rajchu po autobanie bez temp... można złapać FQRFFF
          thx za info

          Komentarz


          • #6
            Raz wklepiesz kod i już później nie trzeba nawet jak je wypniesz lub dołączysz aku.
            Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
            Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

            Komentarz


            • #7
              będę miał czas to się pobawię tym radiem jak już je wypnę, plotki głoszą że jak radio od nowości nieruszane w aucie siedzi, to gdzieś na obudowie potrafi być PIN umiejscowiony itp

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez DjAbra Zobacz wpis
                plotki głoszą że jak radio od nowości nieruszane w aucie siedzi, to gdzieś na obudowie potrafi być PIN umiejscowiony itp
                Nie w Skodzie. Kiedyś dawali kartonik z kodem. Ja miałem w papierach.
                Na radiu fabryka nigdy nie dawała kodu.

                Zamieszczone przez DjAbra Zobacz wpis
                to dobrze że nie trzeba bawić się w ramki jak przy fabrycznym z Fabii
                W Fabii fabryczne Symphony albo kaseciak nie wymagał dodatkowych elementów. Nawigacja tak. Nad radiem była listewka potrzebna.
                Ostatnio edytowany przez koleś; 6390.
                Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                Komentarz


                • #9
                  koleś are you sure about that?
                  Img.ashx?Id=524.jpg
                  c3c18d144f39befb41c6b29843e3.jpg
                  Ostatnio edytowany przez DjAbra; 9994854.

                  Komentarz


                  • #10
                    No pewnie. Mam te radio i pasuje idaelnie w dziurę w desce. O co Ci Chodzi?
                    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                    Komentarz


                    • #11
                      po wymianie w,w. radyjek trza było abo całą ramkę sobie zorganizować albo rzeczony pasek. całe szczęście w O1 radio ma już standardowy gabaryt panela

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez DjAbra Zobacz wpis
                        po wymianie w,w. radyjek trza było abo całą ramkę sobie zorganizować albo rzeczony pasek
                        Miałem oba i nic nie wymieniałem na 100%. Żadnych ramek, kieszeni itp.
                        Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                        Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                        Komentarz


                        • #13
                          ty pijesz do fabrycznego radia z F1, tam nie trzeba ramek ani nic, ale przy jego zmianie na standardowe 1din (sony, jvc itp.) pasek,lub ramka wymagane. chyba że ktoś lubi mieć szpary na desce rozdz. to i bez tego też radyjko idzie umocować. na szczęście F1 to już nie moje zmartwienie odkąd wjechała O1 na podjazd

                          Komentarz


                          • #14
                            Teraz rozumiem. W każdym aucie jak wkładasz 1 DIN nieoryginalne to trzeba kieszeń lub półkieszeń. No i wtedy w Fabii listewka nad radio.
                            Do Octavii włóż oryginał. Do tego emulator zmieniarki i podłączysz sobie telefon lub pendrive.
                            Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                            Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                            Komentarz


                            • #15
                              mam już JVC KD-R621 z CD MP3 USB i BT z F1 którą się do niedawna turlałem, teraz wsadziłem do niej wyciągnięte szafy stare radyjko sony co czyta tylko cd audio, a to bardziej wypasione poleci do O1, szkoda mi kasy na patenty ze zmieniarkami gdybym nie miał tego "wypasionego" JVC to bym się wtedy zastanawiał nad twoją propozycją.

                              Komentarz


                              • #16
                                Przyszły części i zabrałem się za montaż tego JVC... Niestety mam problem gdyż we wtyczce iso zasilania, na pinie 5 mam cały czas napięcie... a teoretycznie wg znanych mi standardów to radio powinno puszczać tam napięcie do wzm antenowego, gdzie ja mam w JVC KD-R621 zasilanie przystawki BT KS-BTA100.
                                Jak to to przezbroić by niczego nie popalić? odciąć kabelek pinu 5 idący od strony auta i zaizolować? Może ma ktoś pinout wtyczki zasilania ISO od radia do O1? Radio fabryczne jakie siedziało to model SKZAZ7F
                                Ostatnio edytowany przez DjAbra; 9994854.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez koleś Zobacz wpis
                                  Do Octavii włóż oryginał. Do tego emulator zmieniarki i podłączysz sobie telefon lub pendrive.
                                  Się podepnę. Jak to jest z tymi emulatorami? Ja kiedyś wymieniłem oryginał na Pioneera (w tedy jeszcze bez bluetooth) i teraz trochę nostalgią mnie ciągnie do starego radia.. W bagażniku miałem zmieniarkę, która uszkodzona rów ierz wyleciała. I teraz- co musiałbym zakupić prócz ori radia, by "aktywować" bluetooth, czy usb chociaż? Bo czytałem na necie wątki, że nie we wszystkich autach to działało
                                  Ten tekst jest pierwszą próbą nawiązania kontaktu z istotami rozumnymi

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez DjAbra Zobacz wpis
                                    Może ma ktoś pinout wtyczki zasilania ISO od radia do O1?
                                    KOSTKA ISO III (ISO zasilanie), -T8-, 8 pin, czarne

                                    PIN 1 - Gala speed signal --- sygnal predkosci GALA
                                    PIN 2 - Connection for telephone (Mute) --- wyciszenie radia z zest. glosnomowiacego
                                    PIN 3 - Connector line K (Diagnosis). --- linia diagnostyczna K
                                    PIN 4 - Key activation and deactivation connection (terminal 15) --- zasilanie +12V po kluczyku
                                    PIN 5 - Electrically amplified roof aerial control positive --- zasilanie wzmacniacza antenowego
                                    PIN 6 - Switch lighting (terminal 58b) --- napiecie z podswietlania konsoli
                                    PIN 7 - Battery positive (terminal 30) --- zasilanie +12V stale
                                    PIN 8 - Earth (terminal 31) --- masa

                                    Zamieszczone przez Guzon Zobacz wpis
                                    Jak to jest z tymi emulatorami? co musiałbym zakupić prócz ori radia, by "aktywować" usb chociaż?
                                    Ja mam to ale tylko z wyjście jack. Podłączoną mam Mp3. U syna w Audi jest wersja z USB. Tu widzę coś nowego, W radiu musiałem zakodować zmieniarkę.

                                    404 page


                                    AUX + USB:
                                    404 page
                                    Ostatnio edytowany przez koleś; 6390.
                                    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                                    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      koleś już mi się udało mi wygooglować zbędne piny wypiąłem i przełożyłem do zbędnej kostki bez pinów co mi się walała w szufladzie , w razie czego będę mógł wrócić do "ustawień fabrycznych"

                                      [ INFO ] radio MS 202, MS 402, MS 502 w O1 (piny w kostce) - Octavia Club Polska
                                      Ostatnio edytowany przez DjAbra; 9994854.

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X