Prezes52, Ja też miło wspominam wojsko.W dupe dostałem ale "jak masz łeb i ch..j to kombinuj"Jak byłem w domu i matka chciała mi dać jakiś grosz to jej pokazałem wypchany portwel i zaniemuwiła.Kasy miałem pod dostatkiem.U nas ropa szła jak ciepłe bułeczki.W czołgu T-72 jak się nie myle wchodziło do zbiorników 1.500litrów plus 2xpo200 beczki.Spalanie w warunkach bojowych do 400l/100km.Kto by się wtedy za komuny doliczył paliwa.A okoliczne bambry ino czekali na okazje żeby za pół ceny kupić rope.I tak sie kase biło.
Wymiana uszczelniaczy chłodnicy oleju, napinacza i paska
Zwiń
X
-
Wymiana uszczelniaczy chłodnicy oleju, napinacza i paska
Cześć.
Chciałbym się dowiedzieć czy przy wymianie uszczelniacze w chłodnicy oleju muszę spuścić płyn chłodzący czy nie, jak działa ta chłodnica w ogóle, czy chłodzi borygiem?!
i druga sprawa czy mieliście też problem z odkręceniem rolki napinacza paska wieloklinowego, dziś za chiny nie udało mi się samej rolki odkręcić, pasek zszedł ale co z tego skoro nie mogę jej dygnąć i musiałem z powrotem założyć stary ...
Proszę o jakieś rady.
-
-
Kurde a już kupiłem samą rolkę ;// Wczoraj próbowałem i za uja nie szło jej odkręcić bo słaby dostęp. Teraz właśnie miałem taki plan żeby wykręcić cały napinacz i wtedy spróbować. W ogóle ściągnąłem pasek i głupi byłem, bo mogłem odpalić i sprawdzić czy to na pewno ta rolka.
Teraz po założeniu starego paska auto napierdziela jak traktor, masakra!!
Do tego raz dodałem gazu na 3000obr żeby posłuchać czy wali ... puściłem gaz i auto zgasło :?
Tylko raz tak zrobił, a później jakby przy większej liczbie obrotów minimalnie ciszej a na luzie traktor jak nic ....
Help
Komentarz
-
Komentarz