na zmianie charakterystyki tłumienia amortyzatora
poprzez zastosowanie innych zaworków lub/i oleju w środku
jeśli obecny układ sprężyna + amortyzator jest "twardy" to co będzie jeśli amortyzator będzie stawiał mniejszy opór ?
lukrys, mniej więcej rozumiem o co chodzi, zawieszenia w Skodzie nie mają za grosz finezji działania, słabo wybierają nierówności a do tego się tłuką co jest dramatycznie wkurzające na nierównych drogach
ja u siebie w Yeti zmieniłem wszystkie fabryczne amortyzatory na Koni FSD auto stało się odrobinę przyjemniejsze na nierównych drogach ale aż by się prosiło zmienić też sprężyny
jednakże przeszło mi "udoskonalanie" Skody ;-)
twarda sprężyna i "słaby" amortyzator to niespecjalnie dobra kombinacja
jeśli tych amortyzatorów w trakcie "przeróbki" nie zdewastują to nie sądzę, żeby ASO się zorientowało
nawet jeśli to zapewne powinieneś stracić gwarancje na same amortyzatory
może zamiast kombinować z fabrycznymi kupić zamiennik i potestować
poprzez zastosowanie innych zaworków lub/i oleju w środku
jeśli obecny układ sprężyna + amortyzator jest "twardy" to co będzie jeśli amortyzator będzie stawiał mniejszy opór ?
lukrys, mniej więcej rozumiem o co chodzi, zawieszenia w Skodzie nie mają za grosz finezji działania, słabo wybierają nierówności a do tego się tłuką co jest dramatycznie wkurzające na nierównych drogach
ja u siebie w Yeti zmieniłem wszystkie fabryczne amortyzatory na Koni FSD auto stało się odrobinę przyjemniejsze na nierównych drogach ale aż by się prosiło zmienić też sprężyny
jednakże przeszło mi "udoskonalanie" Skody ;-)
twarda sprężyna i "słaby" amortyzator to niespecjalnie dobra kombinacja
jeśli tych amortyzatorów w trakcie "przeróbki" nie zdewastują to nie sądzę, żeby ASO się zorientowało
nawet jeśli to zapewne powinieneś stracić gwarancje na same amortyzatory
może zamiast kombinować z fabrycznymi kupić zamiennik i potestować
Komentarz