nowa chłodnica - używana czy nowa?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PartheniaCheva
    Banned
    • 2016
    • 2

    nowa chłodnica - używana czy nowa?

    To to ja akurat doskonale wiem.
    Ale czasami tych kilometrów jest więcej i wtedy pytanie, gdzie się tak auto kręciło.
  • marik123
    Classic
    • 2013
    • 18

    #2
    nowa chłodnica - używana czy nowa?

    mam pytanie do Was. czas u mnie na wymianę chłodnicy i mam w związku z tym pytanie: czy śmiało można kupić używkę czy jednak lepiej zainwestować kasę w nową część? tutaj znalazłem taki oto wpis http://www.rynekczesci.pl/czy-warto-...ana-chlodnice/

    Komentarz

    • misza_zabrze
      L&K
      • 2013
      • 1371
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BLR 2.0 FSI 150 KM

      #3
      kupuj nowa, ew dobry zamiennik. W razie problemow bedziesz mogl zawsze reklamowac. A uzywka jak uzywka pociagnie miesiac albo 10 lat
      Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
      Obecnie -> Seicento 900+LPG
      Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
      Bylo ->GOLF 3 1.8

      Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

      Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

      Komentarz

      • andru123
        Elegance
        • 2010
        • 783
        • Toyota
        • ATF 2.0 MPI 120 KM

        #4
        a ja bym jednak nie polecał nowej , chyba za ori , ale taka kosztuje krocie

        przypomina mi sie jak co roku , przez 3 lata kupowalem chlodnice wprawdzie klimatyzacji klimatyzacji do alfy
        teraz te wszystkie pseudo zamieniki dobrej jakosci to chińszczyzna

        po tych trzech latach kupilem uzywke i 4 lata dzialała pięknie , teraz nie wiem , bo auto sprzedalem

        wszystko oczywiscie zalezy od kogo sie kupi
        ale jak chłodnica nei ma widocznych uszkodzen ani plam, krućce całe no i nie waży za dużo ( kamien w chlodnicy) to bym brał

        kupilem do seicento ostatnio mise olejowa "wysokej jakosci zamiennik "
        sprzedawca kazdy zachwala , skonczylo sie na tym ze oryginalna misa poszla do pospawania i uszczelnienia a ten swietny wcale nei tani zamiennik poszedl na zlom
        jest O1 RS 1.8T XENON
        była O1 1.9 TDI AGR

        Komentarz

        Pracuję...