Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O1 TDI nie odpala

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • O1 TDI nie odpala

    Zasada numer 1 - stereo zawsze zagra lepiej niż 5.1 (w tej samej cenie). Jeżeli nie będziesz oglądał na tym filmów - odpuść sobie amplitunery kina domowego.

    Bardzo przystępnie tłumaczy kwestie doboru sprzętu (i całej reszty związanej z audio) Reduktor Szumu na YT - tu masz odcinek z wyborem zestawu do 600 złotych: , jest też odcinek ze sprzętem do 1000 złotych.

  • #2
    O1 TDI nie odpala

    Witam, dzisiaj chcąc uruchomić moją Octavię napotkałem pewien problem. Mianowicie po włączeniu zapłonu wszystkie kontrolki się zapaliły oprócz świec żarowych i samochód kręcił rozrusznikiem, ale nie chciał odpalić. Zostawiłem więc samochód, przysiadłem do komputera i po przestudiowaniu wszystkich opisanych tu na forum przypadków podejrzewam, że winę za to ponosi nadtopiony przekaźnik nr 109. Zszedłem przed chwilą ponownie do samochodu i odpalił bez problemu. Jako, że jestem z Trójmiasta, a obecnie mieszkam i studiuję w Warszawie, nie znam żadnego mechanika ani sklepu w którym mógłbym taki przekaźnik dostać. Czy zna ktoś kogoś, kto wymieniłby mi ten element tutaj w Warszawie? Ktoś może sam jest w stanie dokonać takiej wymiany? Oczywiście wszystko odpłatnie, bo w piątek jadę do domu na weekend i muszę mieć sprawny samochód. Za wszelką pomoc będę wdzięczny. Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      poszukaj w wielkim mieście sklep z częściami samochodowymi i sam wymień to żadna filozofia

      Komentarz


      • #4
        Nie jest to tak, że trzeba do tego mieć lutownicę?

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Ptoleq
          Nie jest to tak, że trzeba do tego mieć lutownicę?
          Jeżeli dysponujesz lutownicą to wystarczy rozebrać przekaźnik i poprawić luty.
          Skoda Superb II Ambition
          2.0 TDI CR 170 KM

          https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

          Komentarz


          • #6
            Tu właśnie jest problem, robota z odpowiednim sprzętem nie wydaję się trudna, ale nie mam ani garażu ani lutownicy ani nawet głupich śrubokrętów, więc nie jestem w stanie tego zrobić. No nic poczekam do jutra, może ktoś z warszawy jest w stanie mi pomóc, jak nie to znajdę jakiś warsztat, który się tym zajmie.

            Komentarz


            • #7
              Ptoleq, zapytaj w wątku spotów Warszawskich, na pewno Ci ktoś pomoże za browara, to jest 5min roboty. Odkręcić osłonę pod kierownicą - klucz torx nie pamiętam jaki rozmiar, później wyjąć i przelutować przekaźnik to chwila moment. Aczkolwiek czasem można trafić, że ktoś już grzebał wcześniej i się reanimacja nie udaje... wtedy do ASO po ori i masz spokój na długi czas.
              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

              Komentarz


              • #8
                z całym szacunkiem do Ciebie, ale leń z Ciebie niezły zamiast wyciągnąć ten przekaźnik i iść do sklepu kupić - w Warszawie na pewno jest dużo sklepów motoryzacyjnych - nawet jakiś tani i wymienić samemu, a potem po przyjeździe do domu się bawić w lutowanie itp
                mi ten przekaźnik też nawalił niedawno - popołudniu, przedzwoniłem do znajomego mechanika który jadąc po części kupił mi przy okazji i następnego dnia już miałem przekaźnik założony bo to żadna filozofia go wymienić

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X