Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Rura IC-EGR wypada

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Rura IC-EGR wypada

    Jak masz piloty tzw. "jajka" to też miałem taki problem... Najpierw centralny działał z bardzo bliska, później już w ogóle. Kupiłem taki sam pilot "jajko" i nie dało rady tego zaprogramować :evil: :evil: TRAGEDIA.

    Kup lepiej ten nowszy pilot ALE musisz sprawdzić jaki numer tego pilota musi być aby pasował i "sparował się" z twoim modułem komfortu.

    O ten mi chodzi:
    Link

    Ja kupiłem do siebie ten nowszy, który pasuje do modułu i wszystko gra jak talala. Zasięg 10 metrów wszystko dało się zaprogramować.

    Te "jajka" skody oraz seat to bardzo wadliwe piloty. Piszą o tym w internecie.

  • #2
    Rura IC-EGR wypada

    Panowie
    Bo to już 4 rura, a w oryginale to 280zł i na auto 7 letnie troszkę mi szkoda kasy za kawałek gumy
    .
    Górny ząb jest wytarty, dolny OK. Przy daniu w gaz rura wypada.

    Jest jakaś metoda na "Adam Słodowego", żeby znowu nie wywalać prawie 300 zł tylko jakoś to skręcić, ale żeby było to pewne? Co tydzień jeżdżę po 400km do syna i nie mogę nie dojechać. A jak nie ma takiej metody "Słodowego" też proszę o info, bo do piątku muszę auto mieć na chodzie.

    Z góry dziękuję!!

    Lashlo

    Komentarz


    • #3
      Też stwierdziłem że kupowanie co chwila kolejnej rury która jest tak samo ujowa jak poprzednia nie ma sensu. Mam ściągnięte SOLIDNYMI tyrytytkami (7 albo 9mm szerokości). Działa.

      Kiedyś na ebayu widziałem jakiś kit złożony z blaszek i śrubek który miał to wyeliminować - ale teraz go nie widzę, a i cena była średnio zachęcająca bo ok 40$ + dostawa tego do PL.

      Komentarz


      • #4
        Przejdz na łaczniki silikonowe i porządne opaski-np. Hi-grip. I problem zniknie.
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz


        • #5
          rOBERTO795, qrde... troszkę nie rozumiem, nie jestem fachowcem -( Możesz bardziej objaśnić?I czy na 1 dolnym zębie coś mogę zrobić?

          PieTrzaK, czytałem o tej metodzie na forum golfa i nawet spróbowałem, ale przy 2 daniu buta na II szlag trafił Ale źle skręciłem bo tylko na 1+po 1 na EGR i rurze. Dałbyś radę jakąś fotę poglądową zrobić?

          [ Dodano: Pon 05 Sty, 15 17:31 ]
          rOBERTO795, Mam taką opaskę w stronę IC, ale w stronę do EGR to są takie 2 zęby i szybko złącze. Te 2 zęby się wyrabiają. Tam nie mogę na EGR tej opaski użyć bo rura wchodzi do EGR (metal.

          [ Dodano: Pon 05 Sty, 15 17:32 ]
          Link

          Komentarz


          • #6
            kupujesz łącznik np:
            Łączniki silikonów - FMIC

            i 2 silikonowe

            Proste łączniki silikonowe - FMIC
            + opaski 4 szt. Oczywiście o odpowiednich średnicach wszystko

            Lub:

            Proste redukcje silikonowe - FMIC

            i dwie opaski. i po problemie. Powodzenia
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Lashlo
              PieTrzaK, czytałem o tej metodzie na forum golfa i nawet spróbowałem, ale przy 2 daniu buta na II szlag trafił Ale źle skręciłem bo tylko na 1+po 1 na EGR i rurze. Dałbyś radę jakąś fotę poglądową zrobić?
              Bo masz za słabe tyrytytki masz Ja zrobiłem jakoś tam na krzyż, coś przeplotłem - generalnie wygląda jak druto-bałagan, ale skoro działa... :roll:

              rOBERTO795, ale jak rozwiązać problem że rura dolotowa wchodzi do wnętrza EGRa a nie jak bywało w silnikach VP na zewnątrz EGRa i niebardzo jest miejsce żeby cokolwiek na tego EGRa na zewnątrz naciągnąć?

              Komentarz


              • #8
                PieTrzaK, ja już zrozumiałem, zerknij na linki rOBERTO795,
                Super patent!!

                Komentarz


                • #9
                  tak samo wywalasz tylko ten sprężynujacy pręcik - zatrzask. i odpowiednią redukcje dokupujesz.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz


                  • #10
                    rOBERTO795, jasne. Wszystko paniał !! Jeszcze raz dzięki !!

                    Komentarz


                    • #11
                      Ok, już i ja sobie zwizualizowałem :wink:

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X