Chwilowe zamulenie auta i żółta kontrolka z wykrzyknikiem.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pitersonix
    Classic
    • 2016
    • 7
    • Octavia I (1U2)
    • AVU 1.6 MPI 102 KM

    Chwilowe zamulenie auta i żółta kontrolka z wykrzyknikiem.

    Witam.Jechałem właśnie do domu i przy wciśnięciu pedału gazu auto nagle zamuliło i nie mogło przyspieszyć.Po kilku sekundach na moment zapalił się check engine wraz z pomarańczowa kontrolką z wykrzyknikiem ze strzałką do okoła, po czym check zgasł i auto zaczęło normalnie jechać. Po zgaszeniu silnika i uruchomieniu go ponownie wszystko jest ok i nie świeci się nic.
    Co może być tym spowodowane ? Octavia 1.6 r.2001 AVU
  • pitersonix
    Classic
    • 2016
    • 7
    • Octavia I (1U2)
    • AVU 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Zamieszczone przez pitersonix Zobacz wpis
    Witam.Jechałem właśnie do domu i przy wciśnięciu pedału gazu auto nagle zamuliło i nie mogło przyspieszyć.Po kilku sekundach na moment zapalił się check engine wraz z pomarańczowa kontrolką z wykrzyknikiem ze strzałką do okoła, po czym check zgasł i auto zaczęło normalnie jechać. Po zgaszeniu silnika i uruchomieniu go ponownie wszystko jest ok i nie świeci się nic.
    Co może być tym spowodowane ? Octavia 1.6 r.2001 AVU
    Dodam jeszcze, że sprawdziłem błędy i pokazało "16688 P0304 Cylinder 4 wykryto przerwę zapłonu" .

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      No to przewod, swieca, cewka .

      Przewod do czwartego czyli tego najdalej od paska rozrzadu, swieca na tym cylindrze na poczatek do sprawdzenia.

      Cewka jest wspolna na 4 cylindrow wiec to na koncu raczej jedynie do wymiany.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • pitersonix
        Classic
        • 2016
        • 7
        • Octavia I (1U2)
        • AVU 1.6 MPI 102 KM

        #4
        To pozostaje cewka, gdyż kable i świece są nowe i maja około tygodnia. Jutro będę wiedział co i jak.

        Komentarz

        • krzynol
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 10960
          • Superb II combi (3T5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          równie dobrze może to być coś z paliwem, czy powietrzem a nawet ciśnieniem w tym cylindrze
          podłącz VCDS'a wejdź w bloki pomiarowe silnika i znajdź pola cylinder misfire (wypadanie zapłonu)
          tam się rejestruje ilość wypadnięć zapłonu na konkretnych cylindrach
          odłączaj/włączaj wtyk wtryskiwacza, zdejmuj/zakładaj fajkę ze świecy i obserwuj wskazania na kompie
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz

          • krzynol
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 10960
            • Superb II combi (3T5)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #6
            jak najbardziej podmień cewkę też na inną
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz

            Pracuję...