Po rozgrzaniu, palą tylko 3 cylindry i świeci EPC.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dragster
    Elegance
    • 2009
    • 895
    • Honda

    Po rozgrzaniu, palą tylko 3 cylindry i świeci EPC.

    Prośba o pomoc w nast. sprawie, może ktoś z Was spotkał się z takim problemem.
    Silnik 1,6 16V BCB, Świece Beru platinum (Made in France), dobrane z konfiguratora ze strony Beru. Odstęp na świecach 1mm. Wymienione 5 tys. km wcześniej. Paclocewki jeszcze oryginalne (2003r.) Bosch, zrobione w Turcji.
    Dziś przed wymianą oleju musiałem rozgrzać silnik i po rozgrzaniu, zaczął nierówno chodzić, jakby tylko 3 cylindry paliły i zaczęła świecić kontrolka EPC.
    Auto będzie wkrótce podpięte pod kompa, wtedy zobaczymy co wyskakuje.
    Może ktoś miał coś podobnego, może padająca palcocewka...
    Silnik R18A2.
    http://www.dadrl.org.uk
    http://www.lightmare.org
  • d00lar
    Rider
    • 2014
    • 366

    #2
    w 1.4 16v żony (w ibizie) miałem podobnie po odpaleniu z odkręconym wlewem oleju... nie odkręciłeś grzejąc przed wymianą ?
    po podpięciu do kompa będzie raczej wiadomo
    czipek by me >140 kucy
    OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

    Komentarz

    • dragster
      Elegance
      • 2009
      • 895
      • Honda

      #3
      Od pół roku powoli ubywało płynu w chłodnicy. Przy wymianie oleju widać było zaschnięty płyn na osłonie silnika, którą sam wcześniej dołożyłem - pasuje w Octavi I. Otóż, gdzieś z boku silnika ten płyn uciekał, jest tam jakiś czujnik i zakłócenie jego pracy przez uciekający płyn, powodowało błąd przepustnicy. Nie była to palcocewka. Pardon za nieścisłość, ale sam tego nie rozbierałem dlatego trudno mi się precyzyjniej wyrażać.
      Silnik R18A2.
      http://www.dadrl.org.uk
      http://www.lightmare.org

      Komentarz

      Pracuję...