Witajcie forumowicze!!
Pacjent Octavia 1, 1.6 bfq 102km
Na biegu jałowym obroty lekko falują w zakresie 730-800 rmp, sytuacja ma się tylko gdy silnik jest rozgrzany, na zimny silniku po wyłączeniu ssania obroty utrzymują się na równo 800 rmp. Słuchać również dziwną pracę silnika tak jakby nie dopalał na jeden z cylindrów.
W ostatnim czasie wymieniłem:
- świece na NGK
- przewody zapłonowe firmy Janmor
Dodatkowo została wyczyszcza przepustnica i zaadaptowana.
Po podpięciu pod komputer nie wyświetlają się żadne błędy.
Co może być tego przyczyną ?
Kolejnym problem o który chciał bym się zapytać to ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym, po rozgrzaniu sie silnika nie można odkręcić korka ponieważ poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku gwałtownie się podnosi.
Płynu chłodniczego nie ubywa, nie zauważyłem żadnego kopcenia na biało czy niebiesko...
Z góry Dziękuję za okazana pomoc !!!!
Pacjent Octavia 1, 1.6 bfq 102km
Na biegu jałowym obroty lekko falują w zakresie 730-800 rmp, sytuacja ma się tylko gdy silnik jest rozgrzany, na zimny silniku po wyłączeniu ssania obroty utrzymują się na równo 800 rmp. Słuchać również dziwną pracę silnika tak jakby nie dopalał na jeden z cylindrów.
W ostatnim czasie wymieniłem:
- świece na NGK
- przewody zapłonowe firmy Janmor
Dodatkowo została wyczyszcza przepustnica i zaadaptowana.
Po podpięciu pod komputer nie wyświetlają się żadne błędy.
Co może być tego przyczyną ?
Kolejnym problem o który chciał bym się zapytać to ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym, po rozgrzaniu sie silnika nie można odkręcić korka ponieważ poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku gwałtownie się podnosi.
Płynu chłodniczego nie ubywa, nie zauważyłem żadnego kopcenia na biało czy niebiesko...
Z góry Dziękuję za okazana pomoc !!!!
Komentarz