Witam.
Jestem po wymianie przerdzewiałej gruchy i gruntownym czyszczeniu całego dolotu. Turbo nie rozkręcałem, dźwigienka z geometrii chodzi bez najmniejszych oporów. Po naprawie przejechałem jakieś 150km, auto chodzi dobrze, nie łapie żadnych błędów. Sztanga jest ustawiona "na oko" wg. starej gruszki ale nie wiem czy nie trzeba jeszcze coś podregulować. Na logu widać, że turbo przeładowuje w pewnym zakresie, a przy wyższych obrotach dmucha za słabo. Prosiłbym kolegów o sugestie odnośnie regulacji i stanu turbo.
Jestem po wymianie przerdzewiałej gruchy i gruntownym czyszczeniu całego dolotu. Turbo nie rozkręcałem, dźwigienka z geometrii chodzi bez najmniejszych oporów. Po naprawie przejechałem jakieś 150km, auto chodzi dobrze, nie łapie żadnych błędów. Sztanga jest ustawiona "na oko" wg. starej gruszki ale nie wiem czy nie trzeba jeszcze coś podregulować. Na logu widać, że turbo przeładowuje w pewnym zakresie, a przy wyższych obrotach dmucha za słabo. Prosiłbym kolegów o sugestie odnośnie regulacji i stanu turbo.
Komentarz