Cześć,
Moja O1 BFQ z LPG trochę niestabilnie pracuje zarówno na wolnych, jak i na wyższych obrotach. Pojawiają się drgania, czasem ładnie ciągnie, a czasem opornie i anemicznie. Te objawy występują szczególnie na LPG ale na benzynie trochę też. Nieregularnie pojawiają się błędy:
Zaobserwowałem też, że w zimniejsze dni auto ma lepszą dynamikę i stabilność pracy, gdy jest gorąco praca silnika pogarsza się. Jakby częściej i szybciej też włączał się wentylator chłodnicy.
Sprawdzałem "lewe powietrze" metodą "na plaka" - nie wzrosły obroty silnika.
Zrobiłem logi VCDS jadąc na gazie ale nie mogłem ich wrzucić na VAGLOG - aplikacja nie rozpoznawała formatu pliku. Otworzyłem więc plik logów w Libre Office, zapisałem do pliku XLS i spakowałem, aby móc opublikować to na forum. Będę wdzięczny za uruchomienie pliku i wszelkie wskazówki odnośnie zarejestrowanych parametrów.
Pacjent: O1 BFQ 2007r. z LPG BRC Sequent24. Przebieg: 151 tys. km, w tym na LPG 120 tys. km. Instalacja regulowana 3 tygodnie temu. Świece zmienione tydzień temu (zgodnie z katalogiem trzyelektrodowe firmy BRISK A-LINE A24, DR15TCY-1 1448), przewody zapłonowe zmienione 2 tygodnie temu na TESLA T854C. CEWKA JESZCZE NIE ZMIENIANA - WCIĄŻ FABRYCZNA. Olej Specol 0W40 "posłodzony" AR9100 zmieniony 2 tys. km. temu. Obroty jałowe silnika podniesione VCDS-em do 768 obr/min.
Jeśli jeszcze jakieś grupy trzeba zlogować to dajcie znać - uzupełnię dane.
Z góry wielkie dzięki za pomoc.
Moja O1 BFQ z LPG trochę niestabilnie pracuje zarówno na wolnych, jak i na wyższych obrotach. Pojawiają się drgania, czasem ładnie ciągnie, a czasem opornie i anemicznie. Te objawy występują szczególnie na LPG ale na benzynie trochę też. Nieregularnie pojawiają się błędy:
- 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 008 - Implausible Signal.
- 16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1 P0171 - 35-10 - - - Intermittent.
Zaobserwowałem też, że w zimniejsze dni auto ma lepszą dynamikę i stabilność pracy, gdy jest gorąco praca silnika pogarsza się. Jakby częściej i szybciej też włączał się wentylator chłodnicy.
Sprawdzałem "lewe powietrze" metodą "na plaka" - nie wzrosły obroty silnika.
Zrobiłem logi VCDS jadąc na gazie ale nie mogłem ich wrzucić na VAGLOG - aplikacja nie rozpoznawała formatu pliku. Otworzyłem więc plik logów w Libre Office, zapisałem do pliku XLS i spakowałem, aby móc opublikować to na forum. Będę wdzięczny za uruchomienie pliku i wszelkie wskazówki odnośnie zarejestrowanych parametrów.
Pacjent: O1 BFQ 2007r. z LPG BRC Sequent24. Przebieg: 151 tys. km, w tym na LPG 120 tys. km. Instalacja regulowana 3 tygodnie temu. Świece zmienione tydzień temu (zgodnie z katalogiem trzyelektrodowe firmy BRISK A-LINE A24, DR15TCY-1 1448), przewody zapłonowe zmienione 2 tygodnie temu na TESLA T854C. CEWKA JESZCZE NIE ZMIENIANA - WCIĄŻ FABRYCZNA. Olej Specol 0W40 "posłodzony" AR9100 zmieniony 2 tys. km. temu. Obroty jałowe silnika podniesione VCDS-em do 768 obr/min.
Jeśli jeszcze jakieś grupy trzeba zlogować to dajcie znać - uzupełnię dane.
Z góry wielkie dzięki za pomoc.
Komentarz