Więc tak... Co do period. Ja się domyślam że to co tam odczytujemy to czestotliwość czyli 1/s czyli ile razy sonda przeskoczy z rich to lean w ciagu sekundy. Im więcej tym lepiej. Być może w 1.8t były inne, wolniejsze lambdy. Niestety tego co to jest nie mogę być pewnym na 100% ale tak na 99% Tutaj jest coś o period i Hz:
W manualu dla mojej skody jest napisane, że nie mniej niż 0.7 i "The lower the dynamic factor the more advanced the lamda probe ageing. W manualu do BFQ napisali ..heh... nie zwracać uwagi na odczyt :P
Co do odmy to trzeba spr czy coś dało bardzo możliwe że były jakieś lewe przedmuchy z odmy któe powodowały "malfuction in circuit"
W manualu dla mojej skody jest napisane, że nie mniej niż 0.7 i "The lower the dynamic factor the more advanced the lamda probe ageing. W manualu do BFQ napisali ..heh... nie zwracać uwagi na odczyt :P
Co do odmy to trzeba spr czy coś dało bardzo możliwe że były jakieś lewe przedmuchy z odmy któe powodowały "malfuction in circuit"
Komentarz