Witam. Panowie w związku z moją awarią i braku podpowiedzi z Waszej strony (brak odpowiedzi na moje posty) - informuję że zakupiłem licznik. Mój stary licznik jest w wersji przed liftem, nowy to wersja po lifcie. Dzisiaj zapaliłem auto i na pracującym silniku podmieniłem liczniki żeby sprawdzić czy nowy licznik będzie kompatybilny. Okazało się że widocznie mam szynę CAN w mojej starej Octavii ponieważ obrotomierz i prędkościomierz działa. Inne wskaźniki również. Jedyne co zauważyłem że nie pokazuje mi włączenia świateł mijania i długich i świeci mi konktrolka od poziomu płynu spryskiwaczy i okładzin hamulca. Jestem wstępnie umówiony już z elektronikiem który ma mi przekodować licznik. Napiszcie mi proszę czy warto płacić 300 zeta za przekodowanie czy kupić kabel Vag-Tacho z vag commanderem? i zrobić to samemu? Czy jeżeli przekopiuje zawartość eepromu ze starego licznika do tej nowszej wersji będzie to działało? Czy będzie zabawa żeby powyłączać zbędne kontrolki? Z tego co wiem to pewne komunikaty można wyłączyć w Vagcomie w module instruments - adaptacja. Z tego co wiem to jeżeli chodzi o sam licznik to ponoć Vag commanderem da się wyłączyć immo na stałe no i przeklepać ręcznie przebieg auta ze starego licznika. Napiszcie mi co o tym sądzicie?
Zmiana licznika - adaptacja w O1
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez marcooprodigy Zobacz wpisNapiszcie mi proszę czy warto płacić 300 zeta za przekodowanie czy kupić kabel Vag-Tacho z vag commanderem?
Na Śląsku jest taniej. Za wymianę w mojej Fabii dałem stówę a kumpel za wymianę w Octavii zapłacił 150.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
-
-
Zamieszczone przez koleś Zobacz wpisTo dużo kasy. Taniej wyjdzie kupić kabelek i program. Tylko czy dasz sobie radę?
Na Śląsku jest taniej. Za wymianę w mojej Fabii dałem stówę a kumpel za wymianę w Octavii zapłacił 150.
Dodatkowo mam pytanie w jaki sposób namierzyć w adaptacji licznika dwie kontrolki odpowiedzialne za okładziny hamulcowe oraz za poziom płynu w spryskiwaczach żeby je wyłączyć?"Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
PRAWO MURPHY'EGO
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marcooprodigy Zobacz wpisDodatkowo mam pytanie w jaki sposób namierzyć w adaptacji licznika dwie kontrolki odpowiedzialne za okładziny hamulcowe oraz za poziom płynu w spryskiwaczach żeby je wyłączyć?
Przykładowe zdjęcie z jakiegoś paska:
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez koleś Zobacz wpis"Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
PRAWO MURPHY'EGO
Komentarz
-
-
Kolego Koleś mam prośbę. Zgodnie z Twoją sugestią zmieniłem kodowanie licznika i zniknęły kontrolki okładzin i poziomu płynu spryskiwaczy. Niestety jest jeden problem którego już nie zmienię. Nie gaśnie mi kontrolka AIrbag-u. Po zeskanowaniu błędów Vagcomem pokazuje błąd komunikacji z poduszkami. Tutaj mam zagwozdkę, skoro wszystko w liczniku działa prawidłowo - mam obrotomierz, prędkościomierz, kontrolki podstawowe oraz wyświetla mi przebieg i spalania itd to dlaczego nie działa Airbag? Czy faktycznie nie mam magistrali Can w swoim aucie? Poprzedni licznik faktycznie miał oznaczenie xxx 919 xxx a ten obecny ma xxx 920 xxx. Podpowiedzcie mi czy da się to jakoś wyprostować? Czy włożenie ECU z podobnego auta z obsługą CAN by coś zmieniło?"Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
PRAWO MURPHY'EGO
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marcooprodigy Zobacz wpisKolego Koleś mam prośbę.
Ze sterownikiem airbag nie da się w ogóle połączyć?Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
-
Wczoraj podłączyłem jeszcze raz nowy licznik. W momencie gdy to podłączyłem w vagu łączy mi się z modułem 19 can Gateway ale kodowanie jest ustawione na 0006. Zgodnie z informacją z innego forum probowalem zmienić kodowanie n 0004 ale nie pamięta tej wartości. Robię to vagcomem 3.11. Ta operacja miała wyłączyć błąd poduszki. Moje pomysły się kończą. Ale zważając na to jacy ogarnięci elektronicy są w moim mieście nie prędko do nich pojadę."Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
PRAWO MURPHY'EGO
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marcooprodigy Zobacz wpisWczoraj podłączyłem jeszcze raz nowy licznik. W momencie gdy to podłączyłem w vagu łączy mi się z modułem 19 can Gateway ale kodowanie jest ustawione na 0006. Zgodnie z informacją z innego forum probowalem zmienić kodowanie n 0004 ale nie pamięta tej wartości. Robię to vagcomem 3.11. Ta operacja miała wyłączyć błąd poduszki. Moje pomysły się kończą. Ale zważając na to jacy ogarnięci elektronicy są w moim mieście nie prędko do nich pojadę.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Krzycho-63 Zobacz wpis
Zmień kodowanie na 0000.Kontrolka airbag zniknie na stałe.Brak magistrali can,te liczniki nie są zamienne."Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
PRAWO MURPHY'EGO
Komentarz
-
-
Jeszcze jedna rzecz. Zamówiłem na allegro kabel vag tacho z vag commanderem 3.6. Tak więc ten licznik nie jest jeszcze zaadoptowany z ECU. Czy brak adaptacji licznika może mieć wpływ na błąd poduszki? Czy nie ma to znaczenia?"Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
PRAWO MURPHY'EGO
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marcooprodigy Zobacz wpisWitam. Kolego Krzycho czy jest szansa żebyś odpowiedział na moje pytania?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Krzycho-63 Zobacz wpis
Właśnie taka szansa się pojawiła.Niestety praca nie pozwala mi na częste zaglądanie na forum.Wracając do pytania-adaptacja nie ma wpływu na świecenie kontrolki.Pisząc o zmianie kodowania mam na myśli 19-can gateway.Wpisując same zera airbag nie będzie widoczny dla licznika-kontrolka nie pojawi się wcale."Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
PRAWO MURPHY'EGO
Komentarz
-
Komentarz