Pobor pradu na parkingu 0.45A Czy to duzo?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • shillent
    Classic
    • 2017
    • 22
    • Octavia III combi (5E5)
    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

    Pobor pradu na parkingu 0.45A Czy to duzo?

    Witam
    Mam taki problem z poborem prądu na postoju dziennie naładowanie akumulatora spada o 10% nie wiem czy to normalne ale moim zdaniem coś tu jest nie tak.
    Sprawdziłem pobór prądu miernikiem załączyłem max 20A podłączyłem dwa kable do klemy drogi do akumulatora zaryglowałem drzwi oraz klapę od silnika , zamknięciem auto z kluczyka po 5 minutach na testerze test wynosił 0.45! Sprawdzam wszystkie bezpieczniki i po odpięciu bezpiecznika od szyber dachu wartość spadła do 0.38 rozsuwany dach był zamknięty ale to i tak dużo, po sprawdzeniu wszystkich bezpieczników wartość się nie zmieniła wiec nie mogę odnaleźć przyczyny poboru prądu na postoju .

    Czy ktoś jest wstanie mi pomóc? Jak mogę to zlokalizować? Lub czy ta wartość jest normalna wartością dla takiego auta.
  • yaroslawos
    Drive
    • 2017
    • 85
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Moim zdaniem taka wartość jest zdecydowanie za duża , ale pewne moduły mogą "usypiać " nawet po 20 minutach . Co prawda w autach innej marki ale może tutaj też tak być.

    Komentarz

    • Bodzio
      Classic
      • 2017
      • 15
      • Octavia I combi (1U5)
      • AGN 1.8 20V 125 KM

      #3
      0,45A to w miarę normalny pobór. U mnie też to przerabiałem bo po kilku dniach postoju padał mi akumulator. U mnie jest 0,70 A a po kilku minutach spada do 0,45A W moim przypadku winowajcą był akumulator. Po wymianie auto może spokojnie stać tydzień i pali na dotyk.

      Komentarz

      • krzynol
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 10960
        • Superb II combi (3T5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #4
        0,45A to strasznie dużo (bzdurą jest że to normalny pobór), nawet z dodatkowym alarmem powinniśmy się zamknąć poniżej 100mA, a idealnie jest jak jest kilkanaście mA
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz

        • shillent
          Classic
          • 2017
          • 22
          • Octavia III combi (5E5)
          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

          #5
          To w takim razie jak mogę to sprawdzić w inny sposób?

          Komentarz

          • krzynol
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 10960
            • Superb II combi (3T5)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #6
            odpinając podejrzane odbiorniki prądu
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz

            Pracuję...