Posiadam Skode Octavia ambiente rok 2002. Dzisiaj jechałem w nocy i włączyłem podczas jazdy światła drogowe przełącznikiem. Potem chciałem je zmienić na mijania z powrotem i się okazało, że nagle zgasło mi wszystko. Jedyne co mogłem zrobić to znowu włączyć drogowe bo miałem całkowitą ciemność. Zatrzymałem się najszybciej jak to możliwe, bo na długich nie mogę jechać bo oślepiam innych. Zdecydowałem się, że pojadę na przeciwmgielnych. Jakiś czas później jak zgasiłem silnik pod domem i wróciłem jeszcze raz go odpalić to światła mijania zapaliły się normalnie, ale jak znowu włączyłem drogowe i wracam na mijania to wszystko zgasło ponownie. Jeśli paliły się mijania i wziąłem drogowe na chwilę (wajchą do siebie ) to wtedy wszystko było w porządku. Gdzie szukać problemu? Na pewno to nie żarówki skoro się zapalają?
Problem z oświetleniem
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Przemek_i Zobacz wpisKolego uzupełnij profil to będzie wiadomo jaka to Octavia :-) i jak rozebrać manetki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andru123 Zobacz wpismasz prawdopodobnie uszkodzoná manetkę
Poszukaj na YT jak zdjąć manetkę i wymień.
...Moje Cappuccino MPi...
jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"
Komentarz
-
-
Ja też w nocy wracałem. Musiałem zjechać na pobocze jak najszybciej. Pojechałem w dalszą drogą na przeciwmgielnych przednich.
Dam radę samemu czy zostawić to dla mechanika jeśli nie jestem doświadczony w samodzielnych naprawach? Pytam, bo wolę nie ryzykować jeśli trudno mi będzie potem coś zmontować i auto pod blokiem zaparkowane nie będzie można ruszyć.
Komentarz
-
-
Dasz radę.
To nie takie straszne. Ostatnio montowałem u siebie w O2 w bloku manetki z tempomatem, taśmę kierownicy i kierownicę multi.
Trzeba tylko zobaczyć jakie klucze potrzebne i już.
...Moje Cappuccino MPi...
jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ambiente Zobacz wpisMoże przeczyszczenie po rozebraniu wystarczy? Jak myślicie?
Mogę Ci ją wymienić jak przyjedziesz do mnie.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez anoni Zobacz wpisJak by nie patrzeć zaczął bym od sprawdzenie - wymiana na inny sprawny przekaźnik a manetką zajął bym sie później To wygląda na zapiekanie się styków w przekaźniku. Oczywiście mogę się mylić Jestem ciekawy co to za usterkajest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andru123 Zobacz wpis
w skodach jedynkach niestety zaoszczedzili i NIE ZROBILI świateł na przekaźnikach , stąd te problemy
Jaki to niby byłby wielki wydatek jakby przekaźniki były fabrycznie? Albo jakby ktoś nie "zaoszczędził i nie zmienił kloszy na cholerne plastiki?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Andrzej Ława Zobacz wpis
Czasem chodzi mi po głowie taka myśl, że tych wszystkich głupio oszczędzających gryzipiórków należałoby po staremu wytarzać w smole i pierzu i wygnać za rogatki...
Jaki to niby byłby wielki wydatek jakby przekaźniki były fabrycznie? Albo jakby ktoś nie "zaoszczędził i nie zmienił kloszy na cholerne plastiki?jest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
-
Konstruktorzy by chcieli przekaźniki, grubsze przewody, ekonomiści nie pozwalają. Przekaźnik,przewody = miedź, zmiana kursu miedzi w 1 rok to 1000USD na tonie.Razy X lat produkcji modelu razy 1000000 aut. A dlaczego termostaty są plajstikowe a nie ameliniowe jak kiedyś? Znów ekonomia. Czas użytkowania auta liczą na 5-7lat, a potem na recykling.
Komentarz
-
Komentarz