Błąd 19561

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • MarcinG123
    Classic
    • 2016
    • 32
    • Octavia I combi (1U5)
    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

    Błąd 19561

    Panowie czy taki błąd 19561 to dokładnie znaczy że muszę wymienić zawór N239? Czy jak go wymienię to ten błąd zniknie? Dodam że z autem nic się złego nie dzieje, dzisiaj tak przy okazji podłączyłem pod vag-a i takie coś wyskoczyło
  • BASTIAN001
    L&K
    • 2013
    • 1177
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Zamieszczone przez MarcinG123 Zobacz wpis
    Dodam że z autem nic się złego nie dzieje
    Może nic się nie dzieje... albo po prostu się przyzwyczaiłeś. Nie telepie autem przy gaszeniu silnika...?

    Komentarz

    • MarcinG123
      Classic
      • 2016
      • 32
      • Octavia I combi (1U5)
      • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

      #3
      No niestety masz rację z porównaniu do Skody szwagra a ma identyczną to moją telepie.

      Komentarz

      • BASTIAN001
        L&K
        • 2013
        • 1177
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Możesz więc podmienić ten zawór i sprawdzić czy będzie u ciebie poprawa.

        Komentarz

        • MarcinG123
          Classic
          • 2016
          • 32
          • Octavia I combi (1U5)
          • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

          #5
          Dokładnie taki jest plan,będziemy działać we wtorek i zobaczymy co się zmieni mam nadzieję że błąd zniknie

          Komentarz

          • MarcinG123
            Classic
            • 2016
            • 32
            • Octavia I combi (1U5)
            • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

            #6
            A więc tak, Panowie zawór założony nowy lecz nie to było powodem wyskakującego błędu (bo 166zł.poszło się....) ale trudno okazało się że po dłuższym szukaniu udało się znaleźć przerwany przewód ten od kostki tego właśnie zaworu i po zaizolowaniu go wszystko wróciło do normy klapka działa silnik gaśnie tak delikatnie że nie nie wiem nawet jak to opisać. Więc jeśli ktoś będzie miał taki problem jak ja to najpierw niech zacznie od sprawdzenia przewodów które dochodzą do zaworka.

            Komentarz

            • BASTIAN001
              L&K
              • 2013
              • 1177
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              Gdybyś jednak podmienił ten zawór (tak jak pisałeś) kasę miałbyś w kieszeni.

              Komentarz

              • MarcinG123
                Classic
                • 2016
                • 32
                • Octavia I combi (1U5)
                • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                #8
                Dokładnie no ale ważne że wszytko działa tak jak powinno, następnym razem będę inaczej podchodził do tematu

                Komentarz

                Pracuję...