Cześć.
W ostatnim czasie stwierdziłem, że wskazówka temperatury silnika potrzebuje dużo czasy aby się podnieść do temperatury 90 stopni C.
Stwierdziłem, ze podepnę interfejs OBD i zarejestruję kilka parametrów podczas jazdy.
Po zakończonej jeździe (około 9km - 22 minuty, start z zimnego silnika) zerknąłem na logi i ku mojego zaskoczeniu dowiedziałem się między innymi, że jechałem 180km/h, obroty kręciłem do 9k obr/min itd.
Skąd mogą wynikać takie dziwne skoki zarejestrowanych wartości?
Czy może mieć to wpływ na pracę silnika czy jest to raczej problem z komunikacją na drodze interfejs OBD - Komputer.
Interfejs OBD ELM327 Bluetooth.
Piotr.
Skoda.PNG
W ostatnim czasie stwierdziłem, że wskazówka temperatury silnika potrzebuje dużo czasy aby się podnieść do temperatury 90 stopni C.
Stwierdziłem, ze podepnę interfejs OBD i zarejestruję kilka parametrów podczas jazdy.
Po zakończonej jeździe (około 9km - 22 minuty, start z zimnego silnika) zerknąłem na logi i ku mojego zaskoczeniu dowiedziałem się między innymi, że jechałem 180km/h, obroty kręciłem do 9k obr/min itd.
Skąd mogą wynikać takie dziwne skoki zarejestrowanych wartości?
Czy może mieć to wpływ na pracę silnika czy jest to raczej problem z komunikacją na drodze interfejs OBD - Komputer.
Interfejs OBD ELM327 Bluetooth.
Piotr.
Skoda.PNG
Komentarz