Witam, od jakiegoś czasu wyskakuje mi błąd nastawnika (potencjometra) przepustnicy, auto potrafi przejść w tryb awaryjny i wtedy nie da się jechać, strasznie zamula. Podłączyłem, wiec samochód pod komputer i wykonałem adaptacje( zapłon właczony, wszystkie odbiorniki elektryczne wyłączone- poza światłami , były ustawione na postojowe, mam tryb skandynawski i na wyłączonych palą się normalnie światła mijania , silnik rozgrzany do 90*..... ). Adpatacja wykonana pomyslnie, ale zauwazyłem, ze w pierwszym polu wartość była 11,8 a w drugim 90,2. Oglądając grafiki z neta, na wszystkich wartość obu pół wynosiła 100%, u mnie natomiast jest to 102%. Adaptacje wykonywałem kilka razy i zawsze wychodziła wartość powyżej 100%. Czy te 2%, mogą wpłynąć na zachowanie silnika ?? Jakieś sugestie ??
Adaptacja przepustnicy - wskazania w VCDS
Zwiń
X
-
kup spray do czyszczenia przepustnic, odpal auto i psikaj delikatnie na przepustnicę. Auto samo będzie dodawać gazu, czasem zgaśnie. Rozpuścisz syf z oleju, zawias będzie lepiej chodził i adaptacja będzie OK.
Ja tak czyściłem 1.6 MPi AKL i BSE swoje i Kolegi naver i oba żyją bez błędów i falujących obrotów.
Tu masz filmik z adaptacji z Ross-Techu, ja się na nim wzorowałem.
...Moje Cappuccino MPi...
jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"
Komentarz
-
-
...Moje Cappuccino MPi...
jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"
Komentarz
-
Komentarz