Witam pacjent to o1 fl 1.6 gaz bfq problem polega na tym że jakies pół roku temu spadł mi przewód łączący pompke i zawór powietrza wtórnego założyłem i wszystko było ok zawór w środku był czysty ale od miesiąca pompa zaczęła mi wyć jak odkurzacz, trochę to zbagatelizowalem z braku czasu, z czasem coraz bardziej odczuwalne brak mocy co się później okazało skończyło się za wymianie kata i obu sąd lambda- bolało jak płaciłem, moc wróciła ale pompka dalej wyje a dodatkowo na otworze od zaworu powietrza wtórnego pojawiło się dużo czarnej sadzy i wywala mi kontrolne silnika, czy czeka mnie wymiana całego układu?
zawór i pompa powietrza wtornego
Zwiń
X
-
Raczej zawór do wyczyszczenia lub do wymiany . Pompy padają zazwyczaj w wyniku zacięcia się zaworu combo . Jeśli pompa faktycznie wyje to może łożyskowanie już pada . Sprawne używki jednego i drugiego nie są drogie . Mocno kieszeni nie wydrenują . Jeśli masz oprogramowanie i kabel to możesz zrobić test pompy . Zrób raz z odpiętym przewodem do combo a raz z zapiętym i porównaj odgłosy .
-
-
Faktycznie używki nie są drogie i pewnie po weekendzie zajmę się tym. Mam jeszcze jedno pytanie, po wymianie kata i 2 sond mechanik mowil ze wyskakuje jeszcze jakis blad z egr i faktycznie mimo ze moc wrocila to na zmianę świeci mi się czek albo od esp a czasem obie, czy zabawa z egr też mnie czeka?
Komentarz
-
Komentarz