Witam wszystkich
Mam pytanie dotyczące silnika sterującego obiegiem wewnętrznego powietrza (w climatroniku) o numerze 1J1 907 511A. Niestety przestał mi otwierać klapy. Póki co otworzyłem je ręcznie żeby szyby nie parowały, ale chciałbym go naprawić. Po wciśnięciu przycisku słychać terkotanie i niestety nic się więcej nie dzieje. Udało mi się do niego dostać, po wyciągnięciu wszystko wygląda na sprawne. Silniczek "na sucho" pracuje prawidłowo. Po ściągnięciu obudowy również nie stwierdziłem żadnych wyłamanych zębatek. Może ktoś mi podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? Bo generalnie te silniczki są dość drogie, i nie chciałbym wywalać pieniędzy w błoto, może da się coś tutaj poradzić.
Dzięki za odpowiedzi.
Mam pytanie dotyczące silnika sterującego obiegiem wewnętrznego powietrza (w climatroniku) o numerze 1J1 907 511A. Niestety przestał mi otwierać klapy. Póki co otworzyłem je ręcznie żeby szyby nie parowały, ale chciałbym go naprawić. Po wciśnięciu przycisku słychać terkotanie i niestety nic się więcej nie dzieje. Udało mi się do niego dostać, po wyciągnięciu wszystko wygląda na sprawne. Silniczek "na sucho" pracuje prawidłowo. Po ściągnięciu obudowy również nie stwierdziłem żadnych wyłamanych zębatek. Może ktoś mi podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? Bo generalnie te silniczki są dość drogie, i nie chciałbym wywalać pieniędzy w błoto, może da się coś tutaj poradzić.
Dzięki za odpowiedzi.
Komentarz