Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Skoda Octavia I 1.8T 2006r. - Upływ prądu przy wyłączonym zapłonie.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Skoda Octavia I 1.8T 2006r. - Upływ prądu przy wyłączonym zapłonie.

    Witam mam pytanie.

    Skoda Octavia I (Tour) 1.8T 2006r .

    Załóżmy, że standardowe wyposażenie (immobilizer, autoalarm , radio itp)

    Jaki powinien być pobór prądu przy wyłączonym zamkniętym samochodzie.

    Wychodzi mi coś około 330mA -- nie za dużo ... ?

    Jak parę razy odłączałem plus, miernikiem odłączając obwód jakby pykało chyba w module autoalarmu pod maską to schodziło na 180mA >> 0,05-0mA

    A jak nic nie robię po wyciągnięciu kluczyka z stacyjki , zamknięciu samochodu jest cały czas 0,5-0,33A sprawdzone dłuższy czas i nie spada do zera (ale jak coś to pomiar przy otwartej klapie maski).

    Panel z radia wyłączony, wyciągnięty, w samochodzie wszystko powyłączane , brak kamerki rejestratora, brak jakiś innych pierdół które mogłyby się ładować itp.

    Pomijam jakąś pojedyncza diodę LED kontrolną.


    Pozdrawiam

  • #2
    U mnie jest podobnie . Do zera nigdy nie zejdzie bo jest alarm , imo , moduł komfortu z centralnym .

    Komentarz


    • #3
      Ale 350mA do dość za dużo to jest 1/3A potrafi to za jakiś czas nieużytku samochodu wydoić akumulator

      Komentarz


      • #4
        Sprzęty RTV-AGD w trybie czuwania tyle biorą więc nie wydziwiaj . Jak stawiasz na dłużej to odpinasz klemę i po kłopocie .

        Komentarz


        • #5
          To nie jest wydziwianie, tylko zapytanie techniczne w odpowiednim do tego dziale na forum.

          Sprzęt RTV jest podpiety do sieci która poza ewentualną awarią masz cały czas co to za porównanie ... a tu mówimy o stacjonarnym aku, i przypadku zostawienia samochodu na dłuższy okres jako nieużytkowany i nie mówię tu o okresie pół rocznym.
          Tylko tydzień , dwa.
          To nie jest wydziwianie.

          Komentarz


          • #6
            Sprawny akumulator wytrzyma nawet 2 miesiące . Auto odpali i pojedzie . Pojemność oczywiście mocno spadnie ale jeszcze da się uruchomić . Skoro nie jesteś w stanie wyobrazić sobie że samochód wyposażony w sporą ilość elektroniki ciągnie prąd na postoju to dałem Tobie przykład odnośnie innych urządzeń elektrycznych w stanie czuwania . Zasada jest ta sama . Tu ciągnie z aku a tu z sieci . Ampery uciekają . Najwięcej pobiera alarm . Imobilajzer ok 0,01 A . Jak masz słaby akumulator to odpinaj klemę .

            Komentarz


            • #7
              Z taką ilością wyposażenia (szczególnie dzisiaj), nie jest możliwym żeby auto nic nie brało prądu na postoju. Najwięcej alarm i immobiliser pobierają. Jeśli wiesz, że dłużej nie będziesz jeździć, to możesz kupić tańszy sprzęt do podładowania go jeśli akumulator po tygodniu nie działa jak powinien. Ja tak robię jeśli wiem, że miesiąc nie pojeżdżę. Tę samą baterię mam już 6 lat
              https://gruzo.pl/big-bag-warszawa/

              Komentarz


              • #8
                Odpinaj kolejno kostki w drzwiach i patrz co się dzieje. Sprawdź moduł komfortu bo podejrzewam, że na tym kierunku zaczynają się problemy.
                Twoje 0.33 do 0.5 A to bardzo dużo. Przynajmniej min 10x za dużo.

                Skoda Octavia I 2.0 1997 r pobór prądu. | Forum mechaników samochodowych
                Ostatnio edytowany przez Bambek1; 38218.
                ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
                Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
                Spalanie - Motostat.pl
                Spalanie - Motostat.pl

                Komentarz


                • #9
                  tak jest, to komfort najprawdopodobniej pobiera za dużo, odłączaj drzwi przede wszystkim
                  jak Bambek1 napisał, pownieneś mieć nie 330mA tylko 33mA, choć to i tak za dużo
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X