ja stawiam 99% że to termostst bo jest pewnie ciagle otwarty a więc go wymień nowy to koszt ok 40-50 pln i daj znać
[O1] Centralny zamek
Zwiń
X
-
[O1] Centralny zamek
Witajcie.
W moim szkodniku nie zamykają się z pilota drzwi od kierowcy. Vag pokazuje 00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
27-00 - Implausible Signal.
Wcześniej paliła się światłem ciągłym dioda przy rygielku w drzwiach - olałem, później zgasła i przestało zamykać drzwi. Alarm także przestał działać. Gdy zamykam z pilota pozostałe 3 drzwi się zamykają, te od kierowcy nie. Gdy mam otwartą szybę w drzwiach kierowcy - zamykając z pilota szyba się nie zamyka. Przekręcam z kluczyka - drzwi zamykają się wszystkie, szyby także.
Sciągnąłem tapicerkę i mój zamek to 3B1 837 015Q, kupiłem 3B1 837 015A i po wymianie to samo. Ręce mi opadły dlatego piszę do was czy macie jakieś pomysły co sprawdzić. Naczytałem się innych postów w których wszyscy piszą o mikrowłącznikach w tych zamkach bądź o zimnych lutach. U mnie po wymianie zamka na nowy teoretycznie te problemy nie powinny wystąpić. Zamki choć o innym numerze wyglądają tak samo, wtyczka także. A może jednak zamki nie są takie same? Miał ktoś z was podobny problem? Na co stawiacie? Centralka alarmu, centralnego a może moduł komfortu?
[ Dodano: Pon 11 Mar, 13 23:48 ]
Miał ktoś z was taki problem?
-
-
Punkt 1. Sprawdź wiązkę w drzwiach
Rzuć okiem do mojego wątku i zobacz jak to u mnie wyglądało... Prawie wszystko działało...O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Dzięki za odpowiedzi. W weekend jak znajde chwile czasu posprawdzam jesze raz kable w drzwiach i czytajac posty 4tech'a natchneło mnie że na chwilę przed awarią zmieniłem radio. Może ono powoduje że sterowniki widza że tak jakby ktoś był w środku i nie zamykają tylko drzwi kierowcy. Nie chce mi się wyciągać radia bo mam poklejoną ramkę i mam pytanie czy starczy jak wyciągnę bezpiecznik od radia czy cale radio?
Komentarz
-
-
Radio nic nie ma do centralnego.
[ Dodano: Pią 05 Kwi, 13 22:29 ]
Sajmonn, jak tam prace?
Coś się udało zdiagnozować, naprawić?O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
RyszardF, może kwestia alarmu, podłączeń między alarmem a resztą elektryki, może modułu komfortu, a może nawet samego pilota :lol:
Pytanie jaki masz alarm, fabryczny czy dokładany przez dilera bądź montowany zupełnie przez kogoś innego, np. poprzedniego właściciela :wink:
Musiał byś się sprecyzować, bo teraz to jak wróżenie z fusówO2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
koledzy dobrze by było podłączyć kompa i zobaczyć jakie są błędy w module komfortu .ok
Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 4techRyszardF, może kwestia alarmu, podłączeń między alarmem a resztą elektryki, może modułu komfortu, a może nawet samego pilota :lol:
Pytanie jaki masz alarm, fabryczny czy dokładany przez dilera bądź montowany zupełnie przez kogoś innego, np. poprzedniego właściciela :wink:
Musiał byś się sprecyzować, bo teraz to jak wróżenie z fusówMoja strzałka
Komentarz
-
Komentarz