Zamieszczone przez rafiki
Tempomat , brudne styki w manetce
Zwiń
X
-
Tempomat , brudne styki w manetce
Pacjent to ALH Tour 2005rok. Generalnie sam tempomat sprawny, zapamietuje spoko tylko po zimie chyba delikatnie zamuliły sie styki przy suwaku w manetce od ponownego przywracania prędkości. I teraz mam pytanie - chcialbym czegos do stykow tam nalac, bo to ewidentnie wina zabrudzonego styku. Czy ten suwak plastikowy da sie zdjac czy trzeba demontować całość z kolumny i wtedy sie tam dostawać. Grzebal z was ktos kiedys przy tym przelączniku? Ten suwak raz dziala raz nie, nieraz jak przytrzymam wchodzi w opcje przyspieszania , nieraz przywraca ustawienie a nieraz zero reakcji.
-
-
OK dzieki, mysle ze O1 ma taka sama budowe
[ Dodano: Czw 18 Kwi, 13 11:45 ]
I juz po naprawie/przeczyszczeniu. Generalnie działa na 100 procent ale sam przełacznik i cala manetka zbudowana calkiem inaczej. Niestety, przyoszczędzili wg mnie w tym modelu manetki, nie ma juz plytki drukowanej z mikroprzelacznikami i napylonym weglem gdzie chodzą styki suwaka. W moim modelu zamiast plytki jest zwykla taśma ze sciezkami miedziowymi, przyklejony plaster usztywniajacy i to wszystko wmontowane w plastik od manetki. Boczny przycisk to juz nie mikro wlacznik tylko dwa styki miedziane wsuwane na ta taśme . W moim przypadku nastąpilo niestety juz delikatne odkształcenie tej taśmy na sciezkach miedziowych i styk suwaka nie zawsze stykal. Dodatkowo na suwaku przygiął się styk.
Dodaje zdjecie .Uwazajcie przy rozbiorce tego badziewia, mozna albo zerwac tasme pod kierownicą albo ja w najlepszym wypadku wypiąć z jakiegos gniazda. Nie wie,m jak jest montowana, nawet moze byc lutowana. Dodam jeszcze,ze zdjecie przedstawia wyglad tej tasmy po zdjeciu suwaka ze stykamiZałączone pliki
Komentarz
-
Komentarz