Tempomat , brudne styki w manetce

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ametyst1973
    Drive
    • 2012
    • 42

    Tempomat , brudne styki w manetce

    Zamieszczone przez rafiki
    to już Twój problem
    Skąd wezmę 4 tyś litrów nafty??? :P
  • aro333
    Ambiente
    • 2011
    • 167
    • Octavia III (5E3)
    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

    #2
    Tempomat , brudne styki w manetce

    Pacjent to ALH Tour 2005rok. Generalnie sam tempomat sprawny, zapamietuje spoko tylko po zimie chyba delikatnie zamuliły sie styki przy suwaku w manetce od ponownego przywracania prędkości. I teraz mam pytanie - chcialbym czegos do stykow tam nalac, bo to ewidentnie wina zabrudzonego styku. Czy ten suwak plastikowy da sie zdjac czy trzeba demontować całość z kolumny i wtedy sie tam dostawać. Grzebal z was ktos kiedys przy tym przelączniku? Ten suwak raz dziala raz nie, nieraz jak przytrzymam wchodzi w opcje przyspieszania , nieraz przywraca ustawienie a nieraz zero reakcji.

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      aro333 sprawdź czy TO nie pomoże.
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • aro333
        Ambiente
        • 2011
        • 167
        • Octavia III (5E3)
        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

        #4
        OK dzieki, mysle ze O1 ma taka sama budowe

        [ Dodano: Czw 18 Kwi, 13 11:45 ]
        I juz po naprawie/przeczyszczeniu. Generalnie działa na 100 procent ale sam przełacznik i cala manetka zbudowana calkiem inaczej. Niestety, przyoszczędzili wg mnie w tym modelu manetki, nie ma juz plytki drukowanej z mikroprzelacznikami i napylonym weglem gdzie chodzą styki suwaka. W moim modelu zamiast plytki jest zwykla taśma ze sciezkami miedziowymi, przyklejony plaster usztywniajacy i to wszystko wmontowane w plastik od manetki. Boczny przycisk to juz nie mikro wlacznik tylko dwa styki miedziane wsuwane na ta taśme . W moim przypadku nastąpilo niestety juz delikatne odkształcenie tej taśmy na sciezkach miedziowych i styk suwaka nie zawsze stykal. Dodatkowo na suwaku przygiął się styk.
        Dodaje zdjecie .Uwazajcie przy rozbiorce tego badziewia, mozna albo zerwac tasme pod kierownicą albo ja w najlepszym wypadku wypiąć z jakiegos gniazda. Nie wie,m jak jest montowana, nawet moze byc lutowana. Dodam jeszcze,ze zdjecie przedstawia wyglad tej tasmy po zdjeciu suwaka ze stykami
        Załączone pliki

        Komentarz

        Pracuję...