Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

16804 octavia 2.0 AZJ CHECK ENGINE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 16804 octavia 2.0 AZJ CHECK ENGINE

    @Łabik
    Tak jak zauważył Kris86 czujniki z tyłu są już w pakiecie. Myślę o tych z przodu.

    @Kris86
    Tempomat i pełny zapas już uwzględniłem w konfiguracji i to idzie na pierwszym miejscu bez zastanowienia. Zastanawiam się tylko nad Bolero do Active.

    @Arturos1984
    Czujniki z przodu bym z chęcią wziął choć nie mam problemów z jazdą do przodu w ciasnych miejscach ale podczas 4 dniowego testu O3, która to miała czujniki z przodu bardzo przyjemnie było.
    Nie wiem tylko czy czasem czujniki z przodu nie trzeba zamawiać z radiem Bolero a to robi się już 2400 zł i mamy już blisko wtedy do podstawowej wersji Ambition.
    Jeśli się mylę to proszę o informację czy czujniki z przodu współpracują z radiem Blues/Swing.
    Wtedy zamiast Bolero bym wziął czujniki. Żona by się ucieszyła, bo by miała ułatwienie

  • #2
    16804 octavia 2.0 AZJ CHECK ENGINE

    Witam, przeczytałem wiele postów na temat błedu 16804 ale nie wyczytałem nigdzie konkretnej odpowiedzi. Bład po skasowaniu pojawia sie gdzies po przejechaniu ok 200km (tak miałem wczoraj na autostradzie). Autko na gazie na autostradzie przy predkosci ok 120km/h pali mi 11,5l (komputer pokazuje 8,4). Stad moje pytanie czy może to byc sonda lambda? jesli tak to ktora? dodam ze cały wydech szczelny.

    Komentarz


    • #3
      mateo15, bład wskazuje na zużyty katalizator

      филип
      Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

      Komentarz


      • #4
        i to sa równiez objawy wysokiego spalania?

        proszę o oponie możliwie jak największej libczy użytkowników zanim wydam pieniazki na nowy kat.

        Komentarz


        • #5
          Najprościej:
          Wejdź pod auto walnij z kilka razy w katalizator i słuchaj czy nic w nim nie lata jak w grzechotce, jeżeli coś słychać na 100% kat padł

          филип
          Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

          Komentarz


          • #6
            W moim przypadku była sonda lamda (pierwsza, przed katalizatorem), a konkretnie przełamany przewód od podgrzewania. Warto zacząć od sondy, bo nawet gdy nie będzie trafiona, to będzie na przyszłość, bo sondy mają określoną żywotność.
            Przy wymianie warto przewody poprowadzić nieco inną drogą, tak, aby nie były naciągnięte, był większy łuk, bo pękają od drgań silnika.

            Komentarz


            • #7
              Witam, odświeżam temat, problem znowu sie pojawił. Tym razem zrobiłem screeny bloków od 4,32,33,36,37. Proszę o rozczytanie czy praca sond jest oka. W innym wypadku pozostaje wymiana katalizatora... Rece mi juz opadają, jak jeżdze po mieście krótkie trasy jest ok, wyjadę w trase zrobie wiecej km juz wywala CHECK. Dodam ze spalanie po mieście bez klimy przy spokojnej jeździe na gazie wzrosło mi do 13l/100.





              Komentarz


              • #8
                Nic tu nie widać w tym programie, Musisz w vag-comie porobić logi dynamiczne sond najlepiej obudwie na raz, ich napięcia będą w bloku niepamiętam dokładnie coś 30-33.
                przedstawiam Ci tu wykres moich sond sprawnych. Zalogowałem je podczas jazdy, spokojnie rozpędzając się w ruchu ulicznym do 4 biegu. Dodatkowo zarzucam też log przepływomierza.
                Poszukam na forum, bo gdzieś był opis jak sprawdzić vagiem sprawność katalizatora

                ]"]Link

                ]"]Link

                ]"]Link

                edit
                tutaj coś jest na temat diagnostyki katalizatora, Forum - Octavia Club Polska
                ale dotyczy to 1.6 i 1.8t z sondą szerokopasmową, u nas przynajmniej w AQY są sondy wąskopasmowe

                Komentarz


                • #9
                  Witam
                  Tak jak kolega mariush19 powiedział wejdź pod samochód i sprawdź czy w katalizatorze nic nie lata.Miałem ten sam błąd a skutek był taki,że katalizator się skończył. Po zakupie nowego uniwersalnego z wkładem metalowym problem znikł.Do serwisu się nie pchaj bo do mojego silnika AZJ zaproponowali komplet anakonda+rura+kat za 5,5 tys. zł. Masz tu link do mojego tematu wraz ze zdjęciami.

                  Forum - Octavia Club Polska

                  Pozdrawiam

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X