LPG Landi Renzo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • moleypoley
    Classic
    • 2014
    • 7

    LPG Landi Renzo

    Powiem Ci, że też zmieniałem niedawno rozrząd i była to pierwsza wymiana w tym aucie. Mam O2 przed FL 2.0 TDI i spalanie na postoju zazwyczaj miałem 0,4l/h a tak jak mówisz 90km/h tempomat na 5 biegu też w granicach 3.0 - 3,5 l

    Co do odpalania porannego, zawsze mam ok 1,1 - 1,6 po odpaleniu. Wystarczy, że go podkręce ze 2 razy do 2tys i od razu spada do 0,5l/h

    Po wymianie rozrządu odnotowałem wzrost na postoju z 0,4 na 0,5 ale powiem Ci szczerze - trwało to może tydzień. Wszystko się "dotarło" i auto znów spala 0,4 na postoju a z klimą i full obciążeniem + ogrzewana tylna szyba 0,6 max 0,7 l/h

    Do mojego mechanika mam ogromny szacunek i wiem, że zna się na rzeczy. Widziałem nawet, że stary pasek na tyle się rozciągnął, że o jakieś tam milimetry kąt wyprzedzenia na rozrządzie się zmienił i faktycznie po wymianie auto chodzi dużo milej.

    Rozrząd wymieniałem oczywiście na 100% oryginalny wraz z pompą wody, przy przebiegu 99 994 km

    Myślę, że nie masz się co martwić i dać temu jeszcze czas
    Dodam, że w mieście moją Octą po jakichś 2 tyg od wymiany zszedłem do spalania 5,8l/100 ( w rozkopanej Łodzi ) Zdejmij sobie z zegarów na jakiś czas to wskazanie Ty w FL możesz sobie ustawić prędkość na wyświetlaczu - co jest moim marzeniem i brakującym ogniwem O2 :P

    Pzdr
  • kotpies
    Classic
    • 2013
    • 12

    #2
    LPG Landi Renzo

    Już słów brak. Instalacja LR sama wyłącza gaz i przełącza się na benzynę. Muszę wyłączyć silnik i ponownie go włączyć i problem znika, czasami na 5 minut, a czasami na 1 godzinę jazdy. Co może być przyczyną i ja i fachowcy z LR nie wiedzą, albo nie chcą wiedzieć.
    Najlepiej jest montować nowe instalacje, a starymi się nie zajmować.

    Komentarz

    • mateo15
      Ambiente
      • 2009
      • 132

      #3
      miałem podobny problem, ale nie w instalacji landi tylko diego G3, problemem u mnie był czujnik cisnienia gazu, gaz się sam wyłączał, musiałem auto wyłączyć, właczyć tak kilka razy aż zaskoczy. Czasami jeździło bez problemu, a czasami takie cyrki.

      Komentarz

      • dontak
        Rider
        • 2008
        • 586
        • Octavia III combi (5E5)
        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

        #4
        Spróbuj podoginać i przeczyścić styki w grzebieniu złącza komputera lpg. W mojej poprzedniej skodzie objawy były podobne i nikt nie mógł dojść dlaczego. Dogiąłem styki i jak ręką odjął.
        Odpinasz wtyczkę z przewodami od komputera i delikatnie małym, płaskim wkrętakiem odginasz wtyki (ja odginałem w kierunku dłuższych krawędzi wtyczki). W moim przypadku "operacja" przyniosła pożądany efekt dopiero przy trzeciej próbie. Także powodzenia i cierpliwości.
        OIII 1.2 TSI 105 KM

        Komentarz

        • djwyrebas
          Ambiente
          • 2011
          • 214

          #5
          witam!
          Ja bym proponował zmienić mechanika od LPG.

          Pozdrawiam.
          gazu, bo dogania nas starość!

          Komentarz

          • kris17009
            Ambiente
            • 2012
            • 235

            #6
            Dokładnie zmienić mechanika. Jeżeli mechanik nie wie co jest problemem jak ewidentnie on wystepuje to taki z niego mechanik jak Ci w ASO - jak komp nie pokaże błędu to nie ma problemu...


            Moja furka:
            -------------------------
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=60516

            Komentarz

            • kotpies
              Classic
              • 2013
              • 12

              #7
              Szanowni Panowie.

              Styki (tzw. PIN) były zaciskane. Dwa leta temu to pomogło, ale nie teraz.

              Teraz musiałem wymienić czujnik ciśnienia i temperatury za 250 zł.

              Narazie działa bez zarzutów.

              Komentarz

              • mateo15
                Ambiente
                • 2009
                • 132

                #8
                tak jak pisałem czujnik ciśnienia, przypadek ponoć jeden na 100. tak mi gazownicy powiedzieli...

                Komentarz

                • kotpies
                  Classic
                  • 2013
                  • 12

                  #9
                  Czy ktoś jest w stanie mi wyjaśnić co oznacza błąd o symbolu P1292?

                  Komentarz

                  • logan_x
                    Rider
                    • 2011
                    • 401
                    • Octavia I (1U2)
                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                    #10
                    Jeśli to błąd ze sterownika silnika, to oznacz że coś jest nie tak z termostatem

                    Komentarz

                    • kotpies
                      Classic
                      • 2013
                      • 12

                      #11
                      P1292

                      To by się zgadzało. W skodzie z LPG Landi Renzo świciła się kontrolka Check. Po wymianie czujnika - mapsensor - przestało się świecić.

                      [ Dodano: Nie 21 Lip, 13 22:48 ]
                      Niestety.

                      Znowu porażka.

                      Check się ponownie świeci.
                      Tak samo instalacja się sama przłącza na benzynę, gdy LPR jest pełno.
                      Wymiana mapsensora nie pomogła.

                      Ratunku, już nie wiem co robić, a muszę dojeżdżać.

                      Komentarz

                      Pracuję...