Napęd to pewno pare dB daje ale w ośce po położeniu kanapy też się duużo głośniej robi.
Problem z odpaleniem
Zwiń
X
-
Problem z odpaleniem
witam,
jest tak: jeśli po przekręceniu kluczyka do pozycji "zapłon" nie zaświeci się choćby na chwilę kontrolka świec żarowych, niunia nie odpali. Mogę kręcić rozrusznikiem do wyczerpania aku. Zdarza się to sporadycznie i bez żadnej powtarzalności. Co ciekawe, autko odpala podczas ciągnięcia go na lince.
Biję się z tym od dobrych kilku miesięcy i nie mam pomysłu gdzie zacząć szukać, choć ostatnimi czasy kilka razy było tak, że pomagało dość mocne uderzenie w deskę rozdzielczą, co może chyba wskazywać na jakiś "no contact". No właśnie, tylko gdzie szukać? Który kabelek/wtyczka/pin odpowiada za wysłanie sygnału o gotowości świec i w konsekwencji za uruchomienie auta?
-
-
salvado, spróbuj następnym razem jeśli nie będzie chciał zapalić popukać energicznie w kokpit od dołu pod kierownicą , jeśli wówczas odpali to do poprawienia luty w 109 lub 103 , to jest przekaźnik mocy i jeżeli on nie zewrze styku podczas kręcenia to za chiny silnik nie odpali .ok
pozdroBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
ROBAL_26,
od tego pukania to przez te dobre kilka miesięcy mało sobie łapy nie zwichnąłem :-). Z różnym zresztą skutkiem. Zimą było tak, że auto przez dwa tygodnie było niejeżdżone, bo na nic nie reagowało. Choć z linki paliło, to strach było gdzieś poza chałupą zaparkować.
Czy któryś z wymienionych przez Ciebie przekaźników odpowiada między innymi za to, że zapala się kontrolka świec żarowych?
Komentarz
-
-
salvado, bez podłączenia kompa ciężko coś określić , bo mogą mieć właśnie związek z odbalaniem jak i z czujnikiem świateł stop i nie tylko .a co do palenia na linkę to dziękuj Bogu że jeszcze nic się nie stało ,choć może jednak już jest tego jakiś skutek (przeskoczył rozrząd) trzeba to sprawdzić.Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
ROBAL_26, skutecznie wyleczyłeś mnie z krawata. Słowo harcerza że już nigdy .... przenigdy .... ops: ops: ops:
W sobotę będę miał chwilkę, to zajrzę do tego przekaźnika. Oby to było tylko to, bo te kilka miesięcy bujania się z problemem mocno nadwyrężyło moje zaufanie do autka.
Małe OT: czy bez kompa da radę stwierdzić czy rozrząd przeskoczył? Mocno mnie tym zaniepokoiłeś.
W każdym razie dzięki wszystkim za sugestie.
Komentarz
-
-
salvado, raczej nie ma szans , kompem to sprawdzisz najszybciej i bez rozbierania.Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
salvado, ważne że działa i aby działałoBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
octavia to mój pierwszy samochód z silnikiem diesla i mam pytanie czy teraz - w lecie - normalne jest to że kontrolka świec szybko gaśnie ??? tzn chyba nawet pierwsza ??? kiedyś odpalałem golfa II i tam chwilę zeszło zanim zgasła, czy to jest normalne ??? dodam że pali bez problemu o każdej porze
Komentarz
-
-
krzychuuu80, jeśli nie masz problemów z odpalaniem to tak jest ,dla zabicia ciekawości to po zgaśnięciu kontrolki na liczniku świece grzeją jeszcze kilka sekund jeśli zachodzi taka potrzeba , okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Cześć.
Podepnę się pod temat ....
Skoda 1,9 Tdi AGR. U kumpla właśnie tak było, że nie odpalał. Wymieniliśmy ten przekaźnik 103 ale na 167 - taki dostaliśmy w sklepie, niby piny te same - opis trochę inny, nie od świec żarowych tylko bodajże 'pompy paliwa'. Po usunięciu błędów itd samochód odpalił i działało .... przez kilka dni.
Dziś znowu klęknął ....
Co myślicie? Kupić przekaźnik 103/109 taki większy czy to nie ma różnicy ?
Dodam, że odsłuchowo przy pompie w momencie przekręcania kluczyka zamiast takiego cyknięcia 'elektrozaworu?' słychać jakie przestawianie jakby coś tam w piasku chodziło-szurało ....
Jak usuwałem błędy coś tam było z nastawnikiem .... zapomniałem nr błędu.
Być może to przepala ten przekaźnik ?!
Dzięki za każde opinie.
[ Dodano: Pon 14 Paź, 13 17:14 ]
dziś wymiana przekaźnika na ten co powinien być nic nie dała
wywalił nowy błąd 17970, nastawnik, przekroczona gorna granica i auto nie odpala
co robić ? :P
Komentarz
-
Komentarz