Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Bład 17772, CEWKA !

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Bład 17772, CEWKA !

    jerryx, Ty nie miałeś RSa brać ???

  • #2
    Bład 17772, CEWKA !

    Witam, panowie mam następujący problem, wyskakuje mi bład [img][/img] świece, kable i cewka zmieniona 20tyś temu. Po skasowaniu błędu wystarczy kilka metrów przejechać i zapala sie na nowo, na wolnych błąd nie wyskakuje... auto ma gaz.

    Komentarz


    • #3
      przejedz na benzynie i sprawdź czy sie pojawi.

      P.S 20 tyś km dla świec na LPG to zdecydowanie dużo.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz


      • #4
        ok, zaraz sprawdzę i napisze potem...

        sprawdzone, na PB odpala idealnie, jedzie bez checka, podczas jazdy przełączyłem na LPG chwile jedzie okej po czym wyskakuje check i ten sam bład... wyczytałem na jednym z forum że powodem moze byc cewka, ponoc ten typ tak ma...

        cewke zmieniałem 24stycznia 2013r.

        Komentarz


        • #5
          Jakiej firmy założyłeś cewkę?, jakie świece i przewody?
          Czy po wystąpieniu błędu auto zaczyna źle pracować? przerywa? nie pracuje na jednym cylindrze?
          Czemu wymieniałeś cewkę? może by dało radę ją podmienić teraz?

          Komentarz


          • #6
            świece, kable - NGK, cewka ORYGINAŁ MADE IN GERMANY ta co szła na pierwszy montaż. Cewkę zmieniałem bo źle odpalała, telepało ją. I teraz tez zaczęła dziwnie odpalać, "ciężko" i do tego check engine. A po wystąpienia błedu auto pracuje całkiem dobrze... bład wyskakuje przy odpalaniu (z tego co udało mi sie zauważyć). Bo jeśli bład skasuje, a silnik jest jest jeszcze ciepły to moge odpalic i jechac bez błedu, po jakims tam czasie dopiero wyskoczy, a jak jest zimna to wystarczy kilka metrów i juz jest CHECK.

            Komentarz


            • #7
              A nie pokazuje się do tego błąd 16688 tj błąd zapłonu/brak zapłonu na cyl 4. Pewnie w zależności od sterownika, generuje on błędy 16685 16686 16687 16688 dla poszczególnych cylindrów lub w twoim przypadku 17763 17766 17769 17772. Nie ważne, nie masz zapłonu na 4 cylindrze, jeśli występuje to kilka sekund komputer odłącza ten wtryskiwacz i zapala CHECK. usterka "się naprawia" auto jedzie normalnie ale check się pali. W AQY jest cewka podwójna, 4 piny, zasilanie, masa i 2 do sterowania dla dwóch par cylindrów, jednocześnie dla 1-4 i 2-3 można by było przełożyć przewód zapłonowy 1 z 4 i sprawdzić czy błąd zmieni cylinder. U Ciebie w AZJ widzę jest cewka 8 pinowa więc pewnie sterowana dla każdego z cylindrów oddzielnie, więc nic nie przełoży. Na początek trzeba sprawdzić kostki, cewki, czujnika temp, czujnika halla, położenia wałka rozrządu i kostkę od ECU. Spróbować w tym 4 cylindrze założyć inną świecę, w AQY świetnie się sprawdza NGK V-LIne 27. Potem ewentualnie sprawdzenie kompresji.

              Komentarz


              • #8
                na chwile obecna wymienione zostały: świece, cewka, kable wymieniałem nie całe 15tys temu. ktos ma jakies pomysły bo bład nadal jest... bład sie pojawił aktualnie w tym samym czasie co założyłem emulator lambdy, moze to jego wina?

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X