PROBLEM Z RANNYM ODPALANIEM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • URBAN
    Classic
    • 2016
    • 1

    PROBLEM Z RANNYM ODPALANIEM

    Prezes52, pewnie się zaraz święcie oburzy :lol: :diabelski_usmiech
    Rafał
  • zbychu6226
    Classic
    • 2013
    • 1

    #2
    PROBLEM Z RANNYM ODPALANIEM

    Mam skode octavie 1 1.6 SR, zawsze rano po zapaleniu silnika, gaśnie i nie wchodzi na obroty tak jakby nie miał ssania, po przejechaniu kilku kilometrów można go odpalać bez problemu. Nie wiecie co to by mogło być? Byłem u mechanika, nie ma żadnego błędu.

    Komentarz

    • ROBAL_26
      RS
      • 2010
      • 2320
      • Octavia I combi (1U5)
      • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

      #3
      zbychu6226, mechanik mógł sprawdzić i ewentualnie przeczyścić przepustnice i zrobić jej nastawy podstawowe ,możliwe że jest zabrudzona w środku i komp nic nie pokaże ,ok
      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

      Komentarz

      • mariush19
        Rider
        • 2009
        • 634
        • Octavia III (5E3)
        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

        #4
        zbychu6226, masz LPG?

        Komentarz

        • piotrek_os
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 8160
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          zbychu6226, zacznij od wymiany filtra paliwa.
          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

          Komentarz

          • mariush19
            Rider
            • 2009
            • 634
            • Octavia III (5E3)
            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

            #6
            Opiszę swój przypadek:
            Mój 2.0 zaczął właśnie rano tak odpalać, zapalił i po sekundzie zgasł, ponowne zapalenie i albo dobrze chodził, albo znów zgasł, ponowne zapalenie i niby bieg jałowy trzymał, ale ruszanie z miejsca było problematyczne gdyż mocno się dławił, nie strzelał nie szarpał, tylko nie chciał w ogóle wejść na obroty. Po chwili było już dobrze. Problem powtarzał sie na zimnym silniku, czy w upale, czy rano, zawsze było podobnie. Wymiana filtra paliwa nic nie pomogła. Laptop do ręki i sprawdzanie. Błąd bogatej i ubogiej mieszanki, ogólnie na LPG była bardzo bogata mieszanka, czasy wtrysku mocno były skracane , na biegu jałowym nawet do 2ms. spalanie na biegu jałowym 0,7l/h więc jak TDI. Silnik chodził po tych chwilowych problemach z odpaleniem, idealnie na benzynie i na LPG. Podjechałem do gazowników w celu sprawdzenia mapy bo wyraźnie za bogato. Okazało się że zupełnie niechcący (przy wymianie świec) przycisnął się przewód podciśnienia od kolektora do parownika, stąd bardzo bogata mieszanka, i bardzo krótkie czasy wtrysków. Dlatego później był problem z odpaleniem na zimnym bo na takich krótkich czasach wtrysku nie był wstanie pracować, dopiero po chwili zaczął sie adoptować, i potem znów gaz rozjeżdżał mapę. Poprowadzenie przewodu inną ścieżką plus wgranie mapy załatwiło sprawę i znów pali od dotknięcia

            Komentarz

            • pablo_doctor
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2007
              • 791

              #7
              spruboj odpalic auto rano z odpietym czujnikiem temperatury
              pablo_doctor

              Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

              CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

              http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

              Komentarz

              Pracuję...