dziwne odczyty z pompy wtryskowej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • morfeusz72
    Classic
    • 2014
    • 5

    dziwne odczyty z pompy wtryskowej

    Zapewne tak jest jak piszecie, no cóż belka skrętna i ogólnie kilkadziesiąt kilo może 100 zrobiły swoje i tutaj O II zapewne wypada lepiej.

    Ja chciałbym się jeszcze tylko dowiedzieć od posiadaczy OIII o jakich prędkościach mówimy ?
  • coolerclub
    Classic
    • 2012
    • 20

    #2
    dziwne odczyty z pompy wtryskowej

    a co zrobić z takim przypadkiem:

    vag pokazuje kąt wtrysku na 000

    dałem auto do mechanika i ruszał pompą jednak vag dalej pokazuje 000 i wychodzi na to, że w pompie coś nie tak i daje złe dane do vaga...

    pytania:

    1) czy idzie bez vaga poprawnie ustawić kąt wtrysku?? (aktualnie są problemy z odpalanie na zimnym a mech twierdzi, że jest dobrze ustawiony
    2) czy w popmie jest jakiś czujnik, co odczytuje dane do vaga? idzie rozwiązać jakoś ten problem??

    silnik agr

    Komentarz

    • lukasp
      Classic
      • 2009
      • 25

      #3
      Nie bardzo rozumiem jak mechanik ustawiał Ci kąt wtrysku, na oko?
      Jedź do kogoś kto ustawi Ci to na vagu, po zalogowaniu się oczywiscie do silnika.
      OCTAVIA 1 AGR,było 90kM,jest 160kM,360nM,i powoli rośnie- 175kM i 380nM...-apetyt w miarę jedzenia...

      Komentarz

      • coolerclub
        Classic
        • 2012
        • 20

        #4
        Nie bardzo rozumiem jak mechanik ustawiał Ci kąt wtrysku, na oko?
        no to właśnie się chcę dowiedzieć czy to możliwe? w ogóle sprawdzenie, czy jest ustawiony dobrze czy rozregulowany? i ew go poprawienie bez odczytu vag?

        Zamieszczone przez lukasp
        Jedź do kogoś kto ustawi Ci to na vagu
        nie da się odczytać z pompy wartości ciągle pokazuje 000 i nie reaguje na przesuwanie pompą

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Objaw pasujący do uwalonego przestawiacza kąta wtrysku.
          Odczytaj błedy.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • coolerclub
            Classic
            • 2012
            • 20

            #6
            grupa 004 sprawdzony tłoczek w pompie- vag zmienia kat wtrysku,

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #7
              Pokaz logi

              Statyczne - 000,004 i 007
              Statyczne w trybie Basic Settings - 000 i 004
              Dynamiczny - 004

              i odczytaj błędy
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              • coolerclub
                Classic
                • 2012
                • 20

                #8
                hmmm dzisiaj kąt się pojawił na vagu. tylko skacze coś dużo bo waha się od 60 do 66- nie jest stały- może tak być? czy podjechać, żeby poprawili??

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez coolerclub
                  hmmm dzisiaj kąt się pojawił na vagu. tylko skacze coś dużo bo waha się od 60 do 66- nie jest stały- może tak być? czy podjechać, żeby poprawili??
                  Sprawdz w ustawieniach podstawowych.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • coolerclub
                    Classic
                    • 2012
                    • 20

                    #10
                    tak robię

                    engine>ms08>grupa00>go>bs

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #11
                      czyli albo niedogrzany motor albo przestawiacz szaleje.
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      Pracuję...