O1 Jaka jest różnica sterowników silnika ???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • morris28
    Classic
    • 2011
    • 6

    O1 Jaka jest różnica sterowników silnika ???

    Witam
    Mam nadzieję, że piszę w dobrym dziale - w końcu chodzi o dodanie nowej funkcji w moim samochodzie.
    Ostatnio jeździłem fabią ojca i tam jest wskazanie możliwej do przejechania drogi w zależności od zawartości zbiornika paliwa. Zastanawiam się czy da się coś takiego aktywować w moim samochodzie? Jeśli tak to jak?
  • MarekHDI
    Classic
    • 2010
    • 6

    #2
    O1 Jaka jest różnica sterowników silnika ???

    Witam,
    Pytanie może dziwne ale niestety wynika z zaistniałej sytuacji.
    Octavia 1 - 1.6 BFQ (2008)
    Moduł sterujący silnika jaki jest włożony w tym momencie to: 06A 906 033 BG.
    Wg. serwisu powinien być natomiast: 06A 906 033 DM
    Mniejsza z tym ale samochód został kupiony jako używany już jakiś czas temu i wiadomo było od razu że był 'po przygodach', ale okazuje się niestety że ktoś w nim dodatkowo grubiej pogrzebał (skoro zamienił sterownik i przerobił pod niego instalację) ?
    Jak już napisałem wyżej może ktoś w Was będzie wiedział czym dokładnie różnią się te sterowniki i co oprócz samego sterownika byłoby ew. potrzebne (zegary ???) do przywrócenia stanu 'fabrycznego' ???

    Z góry wielkie dzięki za pomoc, pozdrawiam i czekam na jakąkolwiek informację ew. namiar na sprawdzony warsztat/elektryk który mógłby się tym zająć w Warszawie.

    Komentarz

    • piotrek_gdy
      RS
      • 2008
      • 7723
      • Volkswagen
      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

      #3
      MarekHDI, skąd wiesz, że przerobiono instalację?

      czy znasz model kompa z etykietki na kompie czy z odczytu komputera?
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz

      • kecaj
        RS
        • 2009
        • 1511
        • Superb II (3T4)

        #4
        MarekHDI, serwis podaje według ETKI (nie uwzględnia ona warunkowych dopuszczeń montażu innych dostępnych części) . Jak podłączą auto komputerem do dostaną informację jaki był fizycznie montowany.
        Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

        Komentarz

        • MarekHDI
          Classic
          • 2010
          • 6

          #5
          Samochód od początku miał problem z działającymi non stop wiatrakami.
          W momencie sprzedaży był wyjęty bezpiecznik od nich wiec było OK i nie zwróciliśmy na to uwagi przy kupnie
          Wyszło z czasem i samochód był z tym problemem już u kilku elektryków, z których każdy powiedział że instalacja jest 'przerobiona' i dopóki nie położy jej od nowa to do niczego niestety nie dojdzie
          Przy sprawdzeniu w serwisie nr sterowników, okazało się że w samochodzie włożony jest 06A 906 033 BG, a powinien być z końcówką DM.
          Jest to samochód ojca i jeździ nim na co dzień ale w końcu chciałby to doprowadzić do kultury, bo w sumie przy byłe pierdółce z elektroniką nikt nie wie o co chodzi bo komp silnika nie jest taki jaki wg. serwisu ???

          Mam tylko wydruk z serwisu (ETKA) na którym jest napisane:
          Moduł sterujący silnika: 06A 906 033 DM (BFQ)
          , a poniżej dopisane odręcznie przez diagnostę:
          "jest 06A 906 033 BG Benzin Simos 3,3A 4600

          SIEMENS 5WP4015602
          na dole"

          Niestety nie znam się na tym i nie wiem o co chodzi ???

          Komentarz

          Pracuję...