Zaloguj się lub zarejestruj
Logowanie...
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Przypomnieć hasło lub nazwę użytkownika?
lub
Zarejestruj się
Zaloguj się za pomocą
Facebook
Szukaj tylko w tytułach
Szukaj tylko w Problemy i usterki - elektryka i elektronika
Szukaj
Zaawansowane wyszukiwanie
Forum
Octavia I (1U)
Octavia II (1Z)
Octavia III (5E)
Octavia IV
Blogi
Artykuły
Grupy
Dzisiejsze posty
Kalendarz
Strona główna
Forum
Octavia I / Octavia Tour (1U)
Problemy i usterki - elektryka i elektronika
Forum ponownie uruchomione. Tymczasowo nie działa wyszukiwarka w czasie odbudowy.
Prosze o analize logów
Zwiń
X
Zwiń
Posty
Ostatnia aktywność
Zdjęcia
Szukaj
Strona
z
1
Filtr
Czas
Wszystko
Dzisiaj
Ostatni tydzień
Ostatni miesiąc
Pokaż
Wszystko
Tylko dyskusje
Tylko zdjęcia
Tylko wideo
Tylko linki
Tylko ankiety
Tylko zdarzenia
Aktywne filtry:
Wyczyść wszystko
new posts
Poprzednia
template
Następny
wazel
Classic
Dołączył:
2011
Posty:
4
Udostępnij
Tweetnij
#1
Prosze o analize logów
25.10.2013, 21:57
Znowu zakup i znowu zadowolenie !!
Dziękuję.
Buli.31
Drive
Dołączył:
2010
Posty:
82
Udostępnij
Tweetnij
#2
25.10.2013, 21:57
Prosze o analize logów
Witam mam problem z passatem z 2003r 1.9tdi pd avf ciezko odpala po nocy czy to moze byc wina pompowtrysków zamieszczam logi
http://vaglog.rtnet.pl/buli.31_146896.html
http://vaglog.rtnet.pl/buli.31_146892.html
http://vaglog.rtnet.pl/buli.31_146893.html
http://vaglog.rtnet.pl/buli.31_146895.html
http://vaglog.rtnet.pl/buli.31_146891.html
http://vaglog.rtnet.pl/buli.31_146894.html
Komentarz
Wyślij
Anuluj
przemik
RS
Dołączył:
2012
Posty:
1610
Udostępnij
Tweetnij
#3
26.10.2013, 16:34
No za ciekawie to nie wygląda.
Filtr paliwa do wymiany i sprawdzenie pompki tej w zbiorniku.
Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
Wyślij
Anuluj
Buli.31
Drive
Dołączył:
2010
Posty:
82
Udostępnij
Tweetnij
#4
26.10.2013, 17:08
Dziś zmieniłem filtr paliwa zobaczymy jak odpali jutro rano z logów wychodzi ze pompki sie kończą?
Komentarz
Wyślij
Anuluj
rOBERTO795
RS
Dołączył:
2009
Posty:
3465
Auto:
Octavia III (5E3)
Octavia III:
CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Udostępnij
Tweetnij
#5
26.10.2013, 18:19
niektóre tylko
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
Wyślij
Anuluj
Buli.31
Drive
Dołączył:
2010
Posty:
82
Udostępnij
Tweetnij
#6
26.10.2013, 19:32
rOBERTO795
, a które niedomagają na moje 1i2 dobrze mysłe
Komentarz
Wyślij
Anuluj
rOBERTO795
RS
Dołączył:
2009
Posty:
3465
Auto:
Octavia III (5E3)
Octavia III:
CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Udostępnij
Tweetnij
#7
26.10.2013, 20:40
Zamieszczone przez
Buli.31
rOBERTO795
, a które niedomagają na moje 1i2 dobrze mysłe
pierwszy na granicy. drugi juz kaput. trzeba je wyciagnac na stol probierczy.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
Wyślij
Anuluj
Buli.31
Drive
Dołączył:
2010
Posty:
82
Udostępnij
Tweetnij
#8
29.10.2013, 17:59
Zostały zamontowane inne pompowtryski i wszystko wróciło do normy. Dziekuje za pomoc.
Komentarz
Wyślij
Anuluj
Poprzednia
template
Następny
Pracuję...
Tak
Nie
OK
OK
Anuluj
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎
☕
Komentarz