Jak w temacie czy wymiana zamka (lewy i prawy przód) na zamiennik z Allegro rozwiąże problem z oświetleniem wnętrza i alarmem?
Mikro switch znajdujący się w zamku kosztuje co prawda parę zł (tzw krańcówka) ale dostanie takiego samego o podobnych parametrach jest raczej nie możliwe...zamek raz działa a raz nie...
Dlatego mam pytanie do ludzi którzy przerabiali ten irytujący problem aut koncernu VAG że takie małe gówno może tyle krwi człowiekowi napsuć.
Czy wymiana zamków na tanie zamienniki coś Wam dała? Czy jest to zabieg pozbawiony najmniejszego sensu?
Proszę o odpowiedzi ludzi którzy to przerabiali.
Ja kupiłem biały bo mnie IP67 skusiło, i rozebrałem drzwi dla sportu, bo przy mikroprzełączniku najlepiej wymienić korpus wraz z "bolcem", bo przelutka całego nie wchodzi w grę.
Teraz czekam na jakąś lepszą pogodę żeby zobaczyć czy podmiana całego korpusu coś da.
Ale jak rozebrałem "dla sportu" i przeczyściłem trochę przełącznik z zewnątrz z brudu to kilka dni był spokój.
Aha i jeszcze jedna rzecz. Mój mikrostyk jest mechanicznie sprawny - przy przełączaniu zwiera i rozwiera tak jak trzeba, ale zauważyłem że "bolec" jest mocno wytarty, i może w tym tkwi problem, że element w zamku, który ma działać z mikrostykiem po prostu do niego nie dostaje?
PS. ja mam problemy z tyłem, z przodu nie kojarzę tych przełączników za dobrze bo nie musiałem rozbierać drzwi.
Kingu, te mikrostyki są dostępne w każdym lepszym sklepie z drobnicą elektryczną a wymiana jest banalna. Mnie czeka ta operacja x2 i to w miarę szybko. Na forum jest opis co i jak, bardzo dokładny
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
tego mikrowlacznika nie trzeba wymieniac. Problemem w 99% przypadkow są zimne luty na tym wlaczniku czyli jego przylutowanie do plytki. Takze luty miedzy gniazdem przylaczeniowym a plytka elektryczna tez sie kiepszcza i powstaja te zimne luty. Wystarczy zamek wyciagnac, rozebrac, polutowac zlozyc i dziala. PRzerabielem to 8 razy juz w obu golfach jakie mialem. OD biedy ja ci si enie chce albo nie masz zdolnosci to mozesz sobie taka krancowke zamontowac niwersalna albo np od sharana i tylko dolutowac do kabelkow do wiazki i tez bedzie po sprawie.
Mowisz że cały problem tkwi w zimnych lutach, sprawdze...nie wątpie że jest banalny ale w aucie cioranym na co dzień nie mam czasu na bawienie się w rozbieranie całych drzwi żeby się do tego dostać...podeślij linka do tego na forum skoro mówisz że było to już X razy przerabiane. Dzieki za podpowiedź z tymi zimnymi lutami, napewno sprawdze
na forum golfa sobie mozesz odszukac. To juz wieki temu ten problem byl poruszany. Tapicerke i tak musisz wytargac i cala reszte by sie do zamka dostac i go wymienic wiec skoro go i tak musisz wyciagnac to mzoan go juz rozebrac, naprawic, zlozyc i przy okazji nasmarowac. Ja mam tak zrobione i przy juz wprawie to powiem ci ze najgorsze to sciaganie tej tapicery bo na sto procent pare kolkow to polamiesz. Mam zakupione chyba z 15 szt w aso i jak cos rozbieram to wymieniam.
Komentarz