Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

OCTAVIA czujnik temperatury powietrza zasysanego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • OCTAVIA czujnik temperatury powietrza zasysanego

    Lista

    1. Wally - 4szt. - odbiór na spocie Warszawa
    2. ruwado - 1 szt. - odbiór do uzgodnienia (spot W-wa lub Poczta Polska)
    3. eaglemirek 3 szt prawdopodobnie wspólny odbiór małośląski
    4. 2.0-16v Michał- 1szt. odbiór Poczta Polska
    5. rafiki - 3 szt.
    6. rodaczek - 2 szt. - odbiór spot Warszawa
    7. stonoga - 1 szt. - Poczta Polska
    8. georgg - 1 szt. - Poczta Polska
    9. arturas03 - 1 szt. - Poczta Polska
    10. Octavia 2222-1szt.-Poczta Polska
    11. cbool10 1szt. - spot Trójmiasto lub Poczta Polska
    12. tomek_1 - 1 szt. - odbiór na spocie Warszawa
    13. mrfazi 2szt. - spot Trójmiasto (zbiorcza wysyłka do jednej osoby) lub Poczta Polska
    14. mirek_p11 2szt. - spot Trójmiasto
    15. JanuszSz - 1szt. - Poczta Polska
    16. michal_octavia - 1 szt. - odbiór na spocie Warszawa
    17. tomy_2000 - 2szt. - Poczta Polska
    18. Kwapi - 2 szt. - Poczta Polska
    19. pstrykacz - 1 szt. - prawdopodobnie Poczta Polska
    20. Czarna_LK - 1 szt. Poczta Polska
    21. Ironik - 5 szt. Poczta Polska
    22. piotrex - 1 szt. - spot Trójmiasto
    23. Andy90 - 5 szt - odbiór na spocie Warszawa
    24. roLLo - 2 szt. - Poczta Polska

    suma: 45 szt.

  • #2
    OCTAVIA czujnik temperatury powietrza zasysanego

    Witam! Wpadła mi w ręce Octavia II 2005 z 2,0 TDI o symbolu BKD. Po podpięciu kompa i skasowaniu starych błędów i krótkich testach wyskoczyły takie błędy:
    17056 - Obwód pradowy swiecy zarowej cylindra 2
    16497 - Czujnik temperatury powietrza zasysanego - sygnal za wysoki
    17978 - Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika zablokowany
    18009 - Przekaźnik dla zasilania napięciem + 30 V; nieodpowiedni sygnał

    a w układzie wspomagania
    00778 - Czujnik położenia dźwigni regulacyjnej, brak objawu.

    Moje pytania są następujące:

    17056 - Obwód pradowy swiecy zarowej cylindra 2 Czyli spalona świeca żarowy czy uwalony sterownik. Tego jeszcze nie ruszyłem i chciałbym wiedzieć od czego zacząć.

    16497 - Czujnik temperatury powietrza zasysanego - sygnal za wysoki
    Wyjąłem przepływkę i tu moje zdziwienie. Nie widzę tam czujnika temperatury powietrza zasysanego. Powinien wystawać przymocowany do stalowych nóżek a tam nic. Spotkałem do tej pory przepływki z wbudowanym czujnikiem temperatury i przepatrzyłem całą rurę ssącą i nie znalazłem osobnego czujnika. Co jest grane? Czy odpadł od przepływki czy może jest gdzieś osobno jak w niektórych np. przy czujniku ciśnienia doładowania.

    18009 - Przekaźnik dla zasilania napięciem + 30 V; nieodpowiedni sygnał
    Czy zdarzają się jakieś wyjątki czy odrazu przekaźnik pod kierownicą do wymiany?

    17978 - Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika zablokowany
    A co do tego to nie mam pojęcia o co chodzi i od czego zacząć.
    Widziałem go wielokrotnie w wielu autach grupy VAG ale zazwyczaj jako sporadyczny i zawsze się kasował i nie powracał szybko.

    00778 - Czujnik położenia dźwigni regulacyjnej, brak objawu.
    Co dziwne wspomaganie działa a świeci się odrazu i nie gaśnie kontrolka od wspomagania.
    Błędy nie da się skasować. Czy p odpięciu akumulatora mogło zgłupieć i prosi o nastawy fabryczne?
    Mam nadzieje że nie jestem ślepy i nie na darmo noszę okulary bo szukajką niewiele pożytecznego znalazłem. Bynajmniej nic o skodzie ale to to samo co golf więc nie wiem czy jestem na dobrych tropach usterek czy nie.

    Najbardziej mnie wkurza ta przepływka bo pierwszy raz widzę coś takiego. Czy jest w skodach osobny czujnik temperatury?
    Z góry dzięki za każdą sugestię.

    Komentarz


    • #3
      16497
      Czujnik temperatury powietrza G42 wyglada tak
      Zdjęcie - 03.06.2010 | Fotosik.pl

      Szukaj na rurach dolotowych albo w okolicach koletora ssacego. Szczerze powiem nie bardzo potrafie okreslic jego lokalizacje w BKD.

      17978 - jest pewnie zwiazany ze slabym akumulatorem

      00778 - trzeba wykonac Basic Settings dla czujnika kąta skrętu

      Pozdrawiam
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #4
        Co do kierownicy to faktycznie po odłączeniu akumulatora musiało zgłupieć i chciało ponownej adaptacji. Czujnik tak jakby w ogóle się odłączył i nie pokazywał dopóki nie pokręciłem kierownica i wróciło do normy.
        17978 możliwe ze tylko od akumulatora się pojawiał bo wyskakuje przy odpalaniu i od razu rejestruje się jako chwilowy i po skasowaniu nie da się go wywołać ponownie na odpalonym silniku. Tylko znów przy odpaleniu wyskakuje.
        Co do czujnika temperatury to obiło mi się o uszy że jest w map-sensorze. Na pewno nie ma go w przepływce i nie powinno tam go być. Na rurach szukałem i nie mogłem znaleźć. Chyba ze od spodu było by widać bo od góry ani trochę.
        17056 co do tego to świeca żarowa na drugim cylindrze była spalona. Była jeszcze oryginalna VW. Swoją drogą podobno w nich te świece są zasilane 5V a nie 12V . Trzeba uważać przy sprawdzaniu bo można spalić patrząc od akumulatora.

        Komentarz


        • #5
          Dokładnie 4.4 V. Takie jest napiecie znamionowe swiec w BKD. Podczas sprawdzania ich 12 V... po prostu się stopią.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X