Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

nie dzialaja dzwi od kierowcy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • nie dzialaja dzwi od kierowcy

    Rafał masz jeszcze jedno zaświadczenie :diabelski_usmiech

  • #2
    nie dzialaja dzwi od kierowcy

    witam . Mam tego typu problem ze nie dziala centralny zamek w dzrwiach od strony kierowcy przewody dobre sprawdzalem popodlączeniu pod Vag (szkodzony silownik) dzis po rozebraniu silownika i podlaczeniu silniczka ka krótko działa .w czym moze byc problem :cry: ? z góry dziekuje za odp.

    Komentarz


    • #3
      Re: nie dzialaja dzwi od kierowcy

      Zamieszczone przez michalnowy
      witam . Mam tego typu problem ze nie dziala centralny zamek w dzrwiach od strony kierowcy przewody dobre sprawdzalem popodlączeniu pod Vag (szkodzony silownik) dzis po rozebraniu silownika i podlaczeniu silniczka ka krótko działa .w czym moze byc problem :cry: ? z góry dziekuje za odp.
      może piny w module sterującym w drzwiach?
      był: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
      jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04



      komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.

      Komentarz


      • #4
        piny ok wszystko czyste modul u mnie jest pod kierownica

        Komentarz


        • #5
          michalnowy, Sprawdz kable pomiędzy drzwiami a budą,potem moduł sterowania w drzwiach kierowcy chodzi o piny i zimne luty i całą wiązkę kabli w drzwiach.
          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
          Pozdrawiam ANIOL

          Komentarz


          • #6
            u mnie w drzwiach nie widzialem zadnego modulu a zimne luty to chodzi te na plytce w zamku? wizualnie to sa ok

            [ Dodano: Pią 20 Gru, 13 20:12 ]
            a moze ktos wie w ktorym z kabli dochodzących do zamka powinien byc prad? i wydaje mi sie ze w jednym z kabli powinnno być chwilowe napięcie podczas zamykania i otwierania dzrzwi które podaje modul, ale to jest tylko moja teoria, a pytam dlatego ze chce wykluczyć przewody ze sa uszkodzone miernka nie mam zeby je spprawdzic to zrobie to zarówka

            Komentarz


            • #7
              Ja już mam kłopot ogarnięty. Dałem auto w ręcę sprytnego elektronika i zająl się moim modułem w nie cały wieczór Dodatkowo zabezpieczył to urządzenie na przyszłość. Miałem złamany jeden pin, w module który znajduje się pod boczkiem drzwi kierowcy i jest wpięty w siłownik szyby tak jak pisałem wcześniej.

              Usługa mnie kosztowałą 50zł, a zapłaciłęm 80zł bo jeszcze mi zrobił diagnostykę i skasował inspekcję A ludziska do mnie wydzwaniali i moduł chcieli sprzedać jeden za 250 a drugi za 350zł ( ten droższy dlatego że rok młodszy :lol: ) Teraz lustereczko grzeje, ładnie się reguluje no i drzwi się zamykają, lampeczka mruga na czerwono 8)

              Gdyby ktoś potrzebował takiej pomocy to proszę na PW, mogę dać namiary

              Pozdrawiam,
              Marcin

              Komentarz


              • #8
                Miałem podobnie jak marcin20vt, zgnił pin w drzwiach. Wymiana na nowy i działa do dzisiaj

                Komentarz


                • #9
                  a może ktoś wrzucic zdjecie o jaki moduł chodzi?

                  Komentarz


                  • #10
                    michalnowy, ten moduł o którym piszą koledzy wyżej jest on zintegrowany z silniczkiem w drzwiach kierowcy , często bywało że uszczelka w złączy przepuszczała wodę i gniły piny , co do zimnych lutów to wzrokowo ich nie ocenisz( na oko to chłop w szpitalu zmarł i tyle było jego ), wystarczy że ponownie rozgrzejesz punkty lutowania wtyczki do płytki zamka , tam najczęściej pękają luty ,

                    pozdro
                    Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                    ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                    https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                    Komentarz


                    • #11
                      wie ktos jak rozebrac modul sterowania drzwiami chodzi mi o wyjecie calej plytki z obudowy

                      Komentarz


                      • #12
                        Witam, dorzucę swoje do tematu. Dopadło mnie to samo co autora posta: nie działa zamykanie/otwieranie + ryglowanie zamka drzwi kierowcy. Rozebrałem drzwi i:
                        - zamek: mikrostyk od zamknięcia drzwi OK, pozostałe styczniki OK; kostka OK - piny całe, czyste; silniczek pod 12V - OK
                        - moduł zintegrowany z silniczkiem szyby: piny wtyczki i gniazda OK; nieco niebieskiego nalotu od strony wnętrza - nieco wyczyszczone i popsikane alkoholem wydaje się ok
                        - przewody: brak przetarć i przetarć
                        Do michalnowy: kiedyś już rozkładałem tę wtyczkę (z uszkodzonymi pinami) i da się płytkę wyjąć ale ciężko jest z tą żółtą żywicą którą piny są zalane; chyba lepiej tego nie wyciągać jeśli ma być jeszcze do użytku...
                        Idę po płytkę i będę grzać piny, może jest rzeczywiście jakiś zimny lut...

                        Po czasie: piny modułu zagrzane lutownicą od strony gniazda i dodatkowo cały moduł zalałem spirytusem i wygrzałem suszarką. Rezultat: brak poprawy....
                        Ciekaw jestem jednej rzeczy: parę dni przed awarią zdejmowałem boczek i wyjmowałem wtyczkę zw na głupiejące lusterka (po włączeniu zapłony rozjeżdżały się do oporu każde winną stronę). Może błąd tkwi gdzieś indziej...

                        Komentarz


                        • #13
                          greglow, i mnie te piny nie sa zalane żywica sa zalane gumą ale taz żółtą wyjelem ją ale nadal nie chce plytka wyjść a z tego a myśle ze sie ja wyciaga tylko pytanie jak ? zeby jej nie uszkodzic. a pogdłączalęś pod vag-a? tez taki bład miałas jak ja? i lewe lusterko u mnie nie dziala wodule napiecia tam nie ma

                          Komentarz


                          • #14
                            michalnowy, to masz dokładnie to co u mnie jeśli chodzi o stronę kierowcy
                            رافال
                            Spoty
                            Cause freedom is a lonely road
                            My O2FL

                            Komentarz


                            • #15
                              W tylnych drzwiach wydłubywałem tę żywicę po kawałku ale tam musiałem lutować i to było konieczne. Tu wszystkie piny są ok... chyba na razie dam spokój i poczekam do wiosny. Zrobię mostek z kablami z drzwi tylnych i powinno działać...

                              A jednak... wydłubałem gumę z wtyczki, są tam 2 zatrzaski i 2 wpusty - trzeba podłubać maleńkim śrubokrętem a potem - najlepiej szerokim drewnianym klockiem wypchnąć poprzez naciskanie bolców. Wychodzi dość łatwo.
                              Niestety nie dopatrzyłem się uszkodzonych pinów choć niektóre były delikatnie pokryte śniedzią. Poprawiłem luty, wyczyściłem ale dalej nic. Na kablach żółtym+czarny oraz szarym + czarny (z tego co sprawdziłem to w zależności od tego czy rygluje czy otwiera to na nich ma się pojawiać napięcie do silniczka siłownika) nadal brak reakcji 12V. Napięcie w samej wtyczce jest (kabel czerwony). Wynika z tego że padł chyba jakiś chip na płytce...

                              Komentarz


                              • #16
                                rafiki, chodzi o strone od kierowcy, ale oganełes ten temat czy nie robiłeś nic jeszcze? jak bede mial czas to wyjme to plytkie tak jak dolega pisal i sprubuje przelutowac wszystkie zimne luty jak było wczesniej pisane i na plytce od zamka tez to zrobie. panowie dajcie znac czy udalo sie zrobic i jak poszlo

                                Komentarz


                                • #17
                                  greglow, nie jestem na 100% pewny ale silniczek dostaje bezpośrednio "+" a sterowanie jest za pomocą masy "-", ja do chwili obecnej nie spotkałem się z problemem zimnych lutów w silniczku , prędzej to uszkodzenie pinów przez wilgoć ,dobrze by było mieć o identycznym numerze drugi silniczek i wówczas mamy pewność czy wina leży w silniczku czy w instalacji .
                                  Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                  ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                  https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    co by nie było to aby silniczek się kręcił na jednym z tych dwóch ponów musi być 12V a nie ma...

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      michalnowy, nie robiłem z tym jeszcze nic. Na wiosnę zamierzam się za to zabrać. Uderz do aniol, bo on już to przerabiał.
                                      رافال
                                      Spoty
                                      Cause freedom is a lonely road
                                      My O2FL

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        u mnie to samo. W piątek zabieram się za naprawę.
                                        A foty są w necie....
                                        Załączone pliki
                                        ...była O1, potem ze 3 wozidła inne i znowu O1...
                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=72042
                                        www.facebook.com/miodzwarmii

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          NO_Masa, U mnie było identycznie.A co będziesz z tym fantem robić :?: W kostce końcówki idzie wymienić bez niczego ino trza takie mieć.A jak z modułem chcesz sobie poradzić bo ja to przerabiałem już dwa lata temu.
                                          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                                          Pozdrawiam ANIOL

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            aniol, a co tam robiłeś z modułem? bo u mnie te piny sa dobre .

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              zrobione. Niestety wizualnie mało fachowo ale wszystko zrobione, zabezpieczone i działa. Obeszliśmy na około - kabelek bezpośrednio do płytki - mniej dłubania i koszt też mniejszy.
                                              ...była O1, potem ze 3 wozidła inne i znowu O1...
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=72042
                                              www.facebook.com/miodzwarmii

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                michalnowy, Miałem trzy piny ugnite i kupiłem używany moduł a elektronik mi przelutował po rozebraniu obu kostkę z tymi pinami,bo one są w takiej plastikowej kostce.Musiałem tak zrobić bo nie umiałem dostać modułu pod numeracje a numer się musi zgadzać bo są potem szopki ze sterowaniem wszystkich funkcji.Koszty 60zł.moduł+flaszka dla elektronika za robote.I do dziś odpukać mam spokój.Na wiosne wygłuszałem drzwi i sprawdzałem i jest czyściutko z tym że moduł taśmą izolacyjną zabezpieczyłem przed wilgocią
                                                http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                                                Pozdrawiam ANIOL

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Witam Kolegów i podłącze się pod tego posta ze swoim problemem z zamykaniem centralnym zamkiem drzwi od strony kierowcy w OCTAVIA 2
                                                  Wygląda to tak- od jakiegoś czasu po naciśnięciu odryglowywania zamka na pilocie nie następuje odryglowanie drzwi od strony kierowcy(pozostałe drzwi się odryglowują i można je swobodnie otworzyć) i zapala się lampka na przycisku ryglowania od wewnątrz umieszczona na konsoli obok lewarka zmiany biegów , i muszę je otwierać kluczykiem. Natomiast działa ale też nie zawsze zamykanie tych drzwi od strony kierowcy( i pozostałych) z pilota.
                                                  Pytam bo być może problem jest gdzieś indziej i nie chciałbym niepotrzebnie demontować tapicerki z drzwi.
                                                  marenio70

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X