Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Szarpanie na wolnych obrotach 1.9 tdi AGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Szarpanie na wolnych obrotach 1.9 tdi AGR

    Zamieszczone przez Wally
    kolejna wojna pisiorowa :roll:
    :haha:

  • #2
    Szarpanie na wolnych obrotach 1.9 tdi AGR

    Witam



    Więc opiszę szczegółowo usterkę u mnie:

    1.9 TDI 90KM
    bieg 2 i 3. niskie obroty około 1200RPM delikatna praca na pedale gazu - silne szarpanie silnika (tak jakby były przerwy w dostawie paliwa).
    Gdyby mocniej nacisnąć pedał gazu auto normalnie przyspiesza.
    Problem jest nieodczuwalny, lub niewystępuje na biegach 4 i 5.

    w tym samym czasie pojawiła się następująca usterka:
    wskzanie prędkości zaczęło wariować unosząc się i opadając. W tym samym czasie zaczęło świrować wskazanie poziomu paliwa lekko unosząc się i opadając.
    Ostatecznie wskazówka prędkości padła i podnosi się wariując sporadycznie. Naturalnie komputer pokładowy zatrzymał wskazania.

    Niestety nie mogę podpiąć go pod Vaga;/

    [ Dodano: Pią 24 Sty, 14 20:25 ]
    Odpiełem impulsator. Nic sie nie uspokoiło. Dodam że wskazówka przez pewien czas wariowała spowrotem dochodziło do 180 pozniej skakała jak szalona i padła i nic dalej..

    Komentarz


    • #3
      A o tym słyszałeś?
      Forum - Octavia Club Polska
      Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

      Komentarz


      • #4
        Na pewno nie to. Dziś podmienie impulsator.

        [ Dodano: Pon 27 Sty, 14 17:56 ]
        Panowie. Mam taki problem. Ponieważ impulasator ok. To wina w kablach. I pytanie czy ktoś nie zna kolorów kabli które wychodzą z wtyczki nad rozrusznikiem te 3 piny na 4 piny do tej głownej wtyczki w tym tunelu plastikowym? Ponieważ różnią sie kolorami;/

        [ Dodano: Pon 27 Sty, 14 18:18 ]
        Szarpanie

        Komentarz


        • #5
          Do impulsatora dochodzą 3 przewody - brązowy, biało-niebieski i prawdopodobnie czarny z białym paskiem.
          Brązowy masa, czarny z paskiem zasilanie, biało-niebieski sygnał prędkości.
          Biało-niebieski z impulsatora idzie do licznika i zmienia kolor na zielony- niebieskie złącze pin 28.
          Sprawdź zasilanie na impulsatorze za pomocą żarówki 5W.
          Sprawdź ciągłość przewodu zielonego pomiędzy licznikiem a biało-niebieskim na impulsatorze.
          Nie wiem czy ta wtyczka przy rozruszniku ma coś wspólnego z impulsatorem - jeżeli myślimy o tej samej wtyczce.
          Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
          Emulator czujnika poziomu oleju G266
          Napraw sterowników AIRBAG

          Komentarz


          • #6
            Czyli lepiej pociągnąć od razu od impulsatora? Aż do wtyczki "na krótko" ? Jutro na spokojnie tak zrobię. Wlutuję sie w stary przewód przy impulsatorze i podciągne aż do tej wtyczki do zielonego kabelka.

            [ Dodano: Wto 04 Lut, 14 12:52 ]
            Panowie sprawdziłem pedkościomierz vcds, impulsator, przewody idące do kostki w tunelu. I wszystko ok. Więc dalej trzeba sprawdzić. Ale nie wiem gdzie szukać? czy w podszybiu w kompie czy w kostkach? Gdzie idą dalej do licznika kable? Która to kostka w podszybiu jest?

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X