Kurcze Panowie, nie robiłem żadnych zdjęć podczas pracy, ale za to starałem się nadrobić to na dworze. :P
Na początku chciałem bardzo podziękować koledze staraoctavia za podzielenie się własnymi doświadczeniami z aplikacji EXO v2. Pomógłeś mi niemiłosiernie, szczególnie ostatnią wiadomością. :diabelski_usmiech
Krótka relacja z pracy. Auto trafiło do mnie z przebiegiem 892 kilometrów i z lakierem w dobrym stanie. Oczywiście było kilka bubli z fabryki, ale zostały one usunięte. Na auto po usunięciu fabrycznego zabezpieczenia został nałożony Gtechniq C1 poprzedzony pracą z IPĄ, Prepem i Eraserem, a następnie dwie warstwy "uszlachetniacza" o nazwie EXO v2.. W sumie chyba pierwszy raz miałem do czynienia z tak śliskim lakierem jak w przypadku tej kombinacji.
Poza lakierem ogarnąłem delikatnie auto w środku i przygotowałem właścicielowi mały prezent. Strasznie chciałem, aby poczuł się jakby drugi raz odbierał auto. :P
Z innych prac:
- Przednia szyba zabezpieczona trzema warstwami niewidzialnej wycieraczki Gtechniq G1+G2.
- Felgi zabezpieczone Poorboy'sem
- Plastiki wewnętrzne wymyte APC o niskim stężeniu
- Wszystkie szyby spolerowane mechanicznie padem filcowym + AG Glass Polishem. Powód? Było widać liczne ślady od ssawek do szyb z fabryki. :P
Na auto mimo w miarę prostej robótki poświęciłem bardzo dużo czasu. Wiele aut się przez mój garaż przewinęło, ale tylko w przypadku tego auta wszyscy ludzie, którzy przechodzili/przejeżdżali to zatrzymywali się i pytali o cenę, moc, wersję. Najlepszy był dialog synka na oko 3 lata, który do swojego taty powiedział "i tak Cię nie stać". :P
No nic, poniżej zdjęcia. Niestety zamówiony statyw jeszcze nie doszedł, więc nie będzie rewelacji.
Na początku chciałem bardzo podziękować koledze staraoctavia za podzielenie się własnymi doświadczeniami z aplikacji EXO v2. Pomógłeś mi niemiłosiernie, szczególnie ostatnią wiadomością. :diabelski_usmiech
Krótka relacja z pracy. Auto trafiło do mnie z przebiegiem 892 kilometrów i z lakierem w dobrym stanie. Oczywiście było kilka bubli z fabryki, ale zostały one usunięte. Na auto po usunięciu fabrycznego zabezpieczenia został nałożony Gtechniq C1 poprzedzony pracą z IPĄ, Prepem i Eraserem, a następnie dwie warstwy "uszlachetniacza" o nazwie EXO v2.. W sumie chyba pierwszy raz miałem do czynienia z tak śliskim lakierem jak w przypadku tej kombinacji.
Poza lakierem ogarnąłem delikatnie auto w środku i przygotowałem właścicielowi mały prezent. Strasznie chciałem, aby poczuł się jakby drugi raz odbierał auto. :P
Z innych prac:
- Przednia szyba zabezpieczona trzema warstwami niewidzialnej wycieraczki Gtechniq G1+G2.
- Felgi zabezpieczone Poorboy'sem
- Plastiki wewnętrzne wymyte APC o niskim stężeniu
- Wszystkie szyby spolerowane mechanicznie padem filcowym + AG Glass Polishem. Powód? Było widać liczne ślady od ssawek do szyb z fabryki. :P
Na auto mimo w miarę prostej robótki poświęciłem bardzo dużo czasu. Wiele aut się przez mój garaż przewinęło, ale tylko w przypadku tego auta wszyscy ludzie, którzy przechodzili/przejeżdżali to zatrzymywali się i pytali o cenę, moc, wersję. Najlepszy był dialog synka na oko 3 lata, który do swojego taty powiedział "i tak Cię nie stać". :P
No nic, poniżej zdjęcia. Niestety zamówiony statyw jeszcze nie doszedł, więc nie będzie rewelacji.
Komentarz