Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Analiza logów statycznych i dynamicznych blok 003

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Analiza logów statycznych i dynamicznych blok 003

    Macie na wyświetlaczu temperaturę płynu? U mnie nie ma takiej opcji - tylko olej. Może i dobrze

  • #2
    Analiza logów statycznych i dynamicznych blok 003

    Hej, mam prośbę czy może ktoś rzucić okiem na logi statyczne i dynamiczne bloku 003 przepływka , auto kolegi A4 96 rok 90 koni. , ma zaślepiony EGR , mega dużo pali ok 10 l po mieście. Niestety nie ma możliwości podmiany przepływki. Zerknij cie plis

    Link

    Link




    Pozdr
    Fok3r

    Komentarz


    • #3
      Niech zrobi komplet ... bo z tego niewiele wynika.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #4
        wystarczy razem grupe 000,003,011 ?

        Pozdr
        Fok3r

        Komentarz


        • #5
          Nie wystarczy.

          Statyczne - 000,001,003,004,007,013
          Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004
          Dynamiczne - 000,001,003,004,008,010 i 011
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz


          • #6
            Przemik, logi zrobione plis zerknij

            Statyczne

            000 - Link
            001 - Link
            003 - Link
            004 - Link
            007 - Link
            013 - Link

            Statyczne w trybie Basic Settings

            000 - Link
            003 - Link
            004 - Link


            Dynamiczne

            000 - Link
            003 - Link
            004 - Link
            008 - Link
            010 - Link
            011 - Link


            Nie zrobiłem 001 dynamicznej

            Pozdrawiam
            Fok3r

            Objaw to mega duże spalanie, i taka jak studnia turbo dziura przeskok z 1500 - 2500 nie wiemy co się dzieje . I nie słyszę turbiny , możecie zerknąć czy w logach ona pompuje cokolwiek, zaworek N75 niedawno wymieniony na nowy oryginał i węże podciśnienia.

            Komentarz


            • #7
              Turbo pracuje... i nawet OK.
              Dwa pytania:

              - czy auto bylo max nagrzane ?
              - kiedy zmieniany byl filtr paliwa w tym samochodzie ?
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz


              • #8
                auto max nagrzane, filtr wymieniony ok 6 miesięcy temu.

                Z filtrem to jest rzeźba bo poprzedniemu właścicielowi mechanicy założyli filtr od forda i jak mi wymieniali to zrobili oczy że jest inny czy to może mieć wpływ??

                A jak wyglądają logi?? przepływka pracuje ok?

                Komentarz


                • #9
                  Czy w tym aucie są seryjne wtryski?
                  Widać, że pompa ledwo zipie z dynamicznym kątem.

                  Komentarz


                  • #10
                    tak, siedzi seria.

                    [ Dodano: Sob 22 Lut, 14 17:17 ]
                    czy możliwe że dostaje za mało paliwa?? ostatnio mechanik coś mi grzebał przy nastawniku i zwiększał kąt wtrysku ( bo słabo palił)

                    Komentarz


                    • #11
                      Troche się pogubilem.
                      Teraz masz ORI filtr czy jaki ?
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz


                      • #12
                        Napisał, że przy wymianie zauważyli, że wcześniej był od forda.

                        Kąt wtrysku jest obecnie lekko opóźniony, więc jeśli mechanicy go przyśpieszali to musiał być dużo przestawiony, skoro teraz lepiej pali.
                        Ciągle brakuje loga 001 dynamicznego.
                        Zrób także 001 na samym zapłonie, bez odpalania - oby ci spece nie grzebali w nastawniku...

                        Komentarz


                        • #13
                          zrobiłem dynamiczny 001

                          Link

                          Pozdr
                          Fok3r

                          Komentarz


                          • #14
                            Nic z niego nie wynika... bo niby co mialo wynikąc.
                            Wymien filtr paliwa na nowy.... to w tej chwili najtansza opcja.

                            Po wymianie powtorz logi:

                            Statyczny - 004 i 007
                            Dynamiczny - 004

                            Pozdrawiam
                            Przemek
                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                            Komentarz


                            • #15
                              Witam kolegów, możecie rzucić oko na moje logi, narazie zrobiłem te, czy coś z nich wynika?

                              Link
                              Kubala
                              ------------------------------------
                              było 139 KM i 310 Nm
                              jest 105 KM i 240 Nm (i jest dobrze)

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez kubala
                                czy coś z nich wynika?
                                Wynika ze to silnik BXE.... po programie.
                                Przemek
                                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez przemik
                                  Zamieszczone przez kubala
                                  czy coś z nich wynika?
                                  Wynika ze to silnik BXE.... po programie.

                                  Dokładnie i to takim zwykłym programie.
                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Oczywiście mój błąd, silnik 1.9TDI PD BXE w O2 FL, zmieniłem już w profilu, i trochę podkręcony do 139KM i 305Nm, przy deptaniu bardzo buczy jak by miał zapchanego kata, i szczerze tych kucy wcale nie czuć
                                    Kubala
                                    ------------------------------------
                                    było 139 KM i 310 Nm
                                    jest 105 KM i 240 Nm (i jest dobrze)

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zrob komplet i zamieść w swoim wątku... bedzie mozna cos wiecej powiedziec...
                                      Przemek
                                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X