Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z drzwiami

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problem z drzwiami

    ja też jechałem i nawet prowadziłem :food

    i mogę napisać, że Polówka wymiata i myślę, że wersja GTI byłaby wystarczająca do miasta :diabelski_usmiech
    Buła

  • #2
    Problem z drzwiami

    Tak, wiem co to wyszukiwarka i czytałem wiele tematów o wyłączniku krańcowym, ale wszędzie tam jest objaw, że nie zapala się oświetlenie po otwarciu drzwi. U mnie jest odwrotnie (wszystkie objawy dotyczą drzwi kierowcy):
    - po zamknięciu drzwi nie gaśnie oświetlenie wewnętrzne ani światło w drzwiach
    - nie da się otworzyć drzwi klamką od wewnątrz - rygiel od razu się zapada
    - przy przekroczeniu prędkości 15 km drzwi kierowcy nie ryglują się tak jak inne
    - przestało działać zamykanie z pilota

    Generalnie objawy takie, jakby drzwi kierowcy były ciągle otwarte. Czy to wyłącznik krańcowy czy coś innego? Przewody w gumowej osłonie między drzwiami, a resztą auta na oko wyglądają na całe.
    W sobotę rozkręcam drzwi i robię dokładny przegląd.
    Moja Octavia

    Komentarz


    • #3
      Tobi77, jakieś błędy?
      رافال
      Spoty
      Cause freedom is a lonely road
      My O2FL

      Komentarz


      • #4
        W drzwiach od kierowcy masz taką kostkę - newralgiczny punkt instalacji elektrycznej i źródło wszelkich dziwnych awarii.
        Konektory w tej kostce lubią śniedzieć, a jak skoroduja, to robią się dziwne rzeczy.
        U mnie po wymianie konektorów w kostce "naprawił się" centralny zamek w drzwiach kierowcy, sterowanie prawego lusterka, grzanie lusterek.
        Sprawdź co się tam dzieje.

        Komentarz


        • #5
          Dzisiaj inny trochę objaw - drzwi ryglują się już podczas jazdy, natomiast na desce świeci ciągle kontrolka otwartych drzwi. Reszta objawów bez zmian.
          Błędy mogę sczytać najwcześniej jutro.
          Moja Octavia

          Komentarz


          • #6
            obstawiam uwalony mikrostyk i zimne luty na płytce w zamku
            jest O1 RS 1.8T XENON
            była O1 1.9 TDI AGR

            Komentarz


            • #7
              Tobi77, Błędy spisz ale ja bym na twoim miejscu ściągnął tapicerke i po kolei sprawdził tak na 100% kable w przelotce,dalej wiązka do modułu i sam moduł sterowania(stan pinów) a na końcu zamek,tak jak kolega andru123, pisał mikrostyk i zimne luty.Chyba że komp ci coś jaśniej coś wyjaśni.Innych przyczyn dolegliwości raczej chyba nie ma.
              http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
              Pozdrawiam ANIOL

              Komentarz


              • #8
                U mnie sytuacja wygląda trochę inaczej, dopiszę pod ten temat bo nowego chyba nie warto zakładać.
                Problem dotyczy także drzwi kierowcy, jeżeli otwieram je od zewnątrz to nie zawsze zaświeca się lampka wewnątrz a jeszcze rzadziej zaświeca się obrysówka w drzwiach, natomiast jeżeli te drzwi otwieram od wewnątrz to zawsze zaświeca się obrysówka i lampka.
                Przewody i styki są chyba w porządku bo gdyby to była ich wina to byłyby objawy takie same przy otwieraniu od zewnątrz i wewnątrz.
                Co to może być? Zamek szwankuje?

                Komentarz


                • #9
                  Poradziłem sobie, sytuacja była dosyć złożona.

                  Po pierwsze rozsypał mi się mechanizm zamka - tzw. płetwa popękała i wypadła. To ten element oznaczony strzałką po prawej.



                  Po drugie nie wiem czy tutaj czegoś nie brakuje lub nie jest połamane - niech ktoś rzuci okiem i oceni. Chodzi mi o ten biały element gdzie przymocowany jest "drut" od rygielka.



                  Kolejna sprawa to wysokość położenia drzwi. Jest jakiś prosty sposób, żeby unieść drzwi kierowcy? Linia drzwi przednich jest wyraźnie niżej niż tylnych, przesunąłem niżej "ucho" gdzie zamek łapie, bo przy każdym zamykaniu drzwi uderzały i zamykały się z oporem. Teraz zamykają się dobrze, ale drzwi są obniżone.
                  Moja Octavia

                  Komentarz


                  • #10
                    Tobi77,
                    Z tego co się orientuje to regulacje drzwi robi się na zawiasach i zaczepie na słupku.
                    http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                    Pozdrawiam ANIOL

                    Komentarz


                    • #11
                      Moja radość nie trwała długo, znowu sobie kontrolka otwartych drzwi radośnie mruga na tablicy.
                      Jeden objaw jest stały, może ktoś wie dlaczego - nawet jeśli kontrolka otwartych drzwi nie świeci się na desce w trakcie jazdy, to zawsze po wyłączeniu zapłonu się zapala. Jakiś pomysł?
                      Moja Octavia

                      Komentarz


                      • #12
                        Tobi77, wyjmij licznik i pozbądź się diody odpowiadającej za kontrolkę drzwi, to przestanie radośnie mrugać :diabelski_usmiech :wink:
                        رافال
                        Spoty
                        Cause freedom is a lonely road
                        My O2FL

                        Komentarz


                        • #13
                          Tak, tylko że poza mruganiem nie można też zamknąć auta z pilota, bo "wydaje" mu się, że drzwi są otwarte. :P
                          Moja Octavia

                          Komentarz


                          • #14
                            Tobi77, w takim razie problem leży na 100% w centralnym zamku, ale co to konkretnie może być, to ja Ci nie powiem
                            رافال
                            Spoty
                            Cause freedom is a lonely road
                            My O2FL

                            Komentarz


                            • #15
                              Tobi77, zimne luty i po problemie ,zapewne ich nie poprawiałeś gdy wymieniałeś mikrostyk ,chyba że to się dzieje z innymi drzwiami , wymontuj zamek rozbierz go i popraw 4 luty - punkty lutowania wtyczki do płytki zamka , często pękają luty ponieważ podpięta wiązka dynda sobie w drzwiach i luty pękają.
                              Sprawdź to .
                              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X