Jaka temperatura na zewnątrz ?
prosilbym o pomoc w zrozumieniu bledow...
Zwiń
X
-
prosilbym o pomoc w zrozumieniu bledow...
witam ponizej znajdziecie bledy ktore znalazlem po diagnozie vag com 409 i fakt nie ktore gdzies widzialem opisane ale nic nie zrozumialem bo nawet nie wiem co to jest DV...
3 Faults Found:
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-10 - - - Intermittent
16955 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0571 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16795 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0411 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
37-10 - Faulty - Intermittent
tutaj to chyba cos z nawiewem bo mam problemy i postaram sie dzis lub jutro tam zajrzec....
01304 - Radio
49-10 - No Communications - Intermittent
to problem z radiem nie czyta mi fal fm tak jak nalezy ale nie mam pojecia co z tym fantem zrobic mam ;///
00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
to od drzwi i tez nie wiem o co chodzi booo drzwi z pilota sie otwieraja i zamykaja - zamek chodzi ;/ jedyny mankament to taki ze czasem jakis czujnik nie lapie ze otwarte...
01336 - Shareware Version. To Decode all DTCs
49-00 - Please Register/Activate
a tego to nie rozumiem w ogole...
[/u][/i]
-
-
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)- temat rzeka- (sam z tym walczę od paru miesięcy -błąd lubi powracać).
co to dv- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...cc5d156f4a2846
Poniżej co podaje wiki rosstech
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Power Loss
Possible Causes
Leaking Hoses and/or Pipes between Components
Boost Pressure Control Valve (N249) faulty
Diverter Valve faulty
Throttle Body dirty
Vacuum leak
Possible Solutions
Check Hoses and Pipes between Components
Check / Replace Boost Pressure Control Valve (N249)
Check / Replace Diverter Valve
Check / Clean Throttle Body
Perform Throttle Body Alignment (TBA)
Check for Vacuum leak(s) including PCV system
Przede wszystkim do sprawdzenia zawór DV - czy szczelny, sprawdź szczelność dolotu (ciśnieniowo), wszystkie gumowe węże (u mnie była rozwalona odma) i węże od podciśnienia (min. do zaworu n75, n249), mogą być problemem takie zaworki jednokierunkowe i edzektor. Czyszczenie i adaptacja przepustnicy też nie zaszkodzi. Gdzieś czytałem że niektóre AUM mają po prostu jakiś błąd w sofcie kompa - oj niestety jest dużo możliwości powstania tego błędu. No i jeszcze co mi podpowiedział niezastąpiony German81 - zaniżający przepływomierz.
16795/P0411/001041 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Possible Causes
Fuel Pump Relay (J17) faulty
Hoses/Pipes to/between Components faulty/clogged
Secondary Air Injection Pump (V101) faulty
Secondary Air Injection Pump Relay (J299) faulty
Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112) faulty
Possible Solutions
Check Fuel Pump Relay (J17)
Check Hoses/Pipes to/between Components
Check Secondary Air Injection Hoses/Pipes for Carbonization
Check Secondary Air Injection Pump (V101)
Check Secondary Air Injection Pump Relay (J299)
Check Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)
Do sprawdzenia pompa powietrza wtórnego ( po wyjęciu -przekaźnika sterujący pompą powietrza (taka czarna kostka z nr 100) zworka w poziome piny i pompa ma chodzić lub zrobić test wyjść VAGIEM), zawór kombi (taki metalowy grzybek), znowu wężyki podciśnienia, no i same węże obiegu powietrza wtórnego (takie czarne karbowane)
na youtubie są filimiki jak sprawdzić pompe i zawór kombi.
np.
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
49-00 - Please Register/Activate - masz nie zarejestrowaną wersję VAG-a
Komentarz
-
-
co do pompy wtornego powietrza to kolega mechanik mi ja wyjmowal i przerabial ze zamiast nitow sa w niej sruby bo nity puscily i byla nie szczelna wiec przerabiona zostala ale jak to sprawdzic co mowisz jakos nie rozumiem ;/
a co do sprawdzenia tej szczelnosci potrzebuje jakis specjalnych narzedzi ? bo nie wiem jak sie za to zabrac ;/ czy ogolnie spojrzec czy gdzies nie jest uszkodzone
Komentarz
-
-
czy oglądałeś te flimy z youtube?
SAI poraz drugi
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
kiedyś znalazłem na innym forum taki opis:
system obiegu wtórnego powietrza – nieprawidłowy przepływ.
-> sprawdzić silnik pompy obiegu wtórnego powietrza
-> sprawdzić zawór specjalny (kombi valve)
-> sprawdzić zawór wylotowy obiegu wtórnego powietrza
-> sprawdzić przewody i połączenia pomiędzy podzespołami
Sterowanie odbywa się przez komputer sterujący, za pomocą przekaźnika pompy wtórnego powietrza J299 (znajduje się po lewej stronie komputera sterującego), zaworu wtórnego powietrza N112, zaworu przełączającego i zaworu zespolonego (z ang. combi valve inaczej zawór kombi).
Sprawdzenia dokonać na rozgrzanym silniku i wyłączyć wszelkie odbiorniki prądu (lampki, radio, dmuchawa… itp.)
Sprawdzenie zaworu zespolonego:
- brak błędów w pamięci usterek
- szczelne przewody podciśnieniowe i podłączenia węży
- przewody nie mogą być zgięte lub zapchane.
- zdejmij przewód podciśnieniowy z zaworu (ten cieniutki, co idzie z prawej jego strony)
- podłącz ręczna pompę podciśnienia (czy coś w tym rodzaju) – nie można używać sprężonego powietrza !
- zdejmij wąż ciśnieniowy z pompy wtórnego powietrza (od spodu szukaj – czyli musisz zdjąć osłonę silnika pod autem) i wdmuchnąć do niego trochę powietrza o niewielkim nadciśnieniu.
Zawór zespolony musi być zamknięty
- uruchomic pompkę – zawór powinien się otworzyć. (jeśli się nie otwiera – wymienić zawór).
Sprawdzenie zaworu wtórnego:
- zdejmij przewód podciśnieniowy z zaworu zespolonego (to – o czym wczesniej pisałem)
- uruchom silnik i pozostaw na obrotach biegu jałowego
- gdy zadziała silnik pompy wtórnego powietrza, to w przewodzie podciśnieniowym powinno być wyczuwalne podciśnienie.
sprawdzenie DV
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
szczelność dolotu
audi a4 modification mod mods abs repair amp amprack blackout bumper calipers clear clearcorner debadge detail exhaust bov dv stealth k&n library oil change pod gage radar fiberglass sub install rim repair curb curbed curbage stereo install stock headunit head unit shortshifter short shifter stealth tail jetta sub library gallery video wheels colors suspensions links clutch install remove swap coolant G62 G28 InPro Boost detailing BOV DV Neuspeed Rim ABS K&N
lub to samo trochę inaczej
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
ale jak najbardziej możesz zacząć od oględzin wzrokowych.
Poczytaj jest naprawdę sporo informacji na te tematy.
Komentarz
-
-
ogladalem filmiki ale moj angielski niestety nie jest na dobrym poziomie lece teraz do samochodu i tak sprobuje cos zobaczyc moze cos sie rzuci w oczy a co do pompy wtornego powietrza to chyba sam sobie nie poradze nie mam ani kanalu by wejsc tam ani pompki z tym podcisnieniem ani chyba wystarczajacych umiejetnosci ... ;/
Komentarz
-
Komentarz