Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

oI wymiana kompa ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • oI wymiana kompa ?

    ja już dobrych parę razy dobierałem się z przeróżnych stron do mojej klimy; jako wujekdobrarada mam kilka gotowych wniosków:
    1. wurth jest nieopłacalny - lepiej kupić czysty izopropanol, który to stanowi większość składu wurtha, a za 15pln kupujemy 1L izopropanolu = starczy na 3-4 porządne opryski. wurth śmierdzi brzydko, warto mieć na koniec spryskiwania jakiś środek do dezynfekcji szpitali (ja posiadam Ekolab Incidin - w sumie wyłącznie nim też można dezynfekować)
    2. w ogóle nie mając dobrego rozpylacza nie warto pchać się w wurtha i inne płyny, a raczej atakować pianki w typie CRC - będzie skuteczniej, bo waląc pianki ile wlezie sama się rozejdzie we wszystkie strony, nie ma ryzyka że część parownika zostanie nieopryskana; po CRC napsikanym byle gdzie z naprawdę brudnej klimy nie śmierdzi kilka tygodni, po wurth'u - kilka dni (nawet jeśli się bardzo starasz). Plak cytrynowy też daje radę, plaka "morski" nie polecam - kilkudniowy smród jak z kostki toaletowej
    3. mając klimatyzowany schowek można jeszcze tamtędy aplikować (piankę, dlaczego? patrz punkt 2)
    4. samo walenie w kratki nawiewu pomoże na brud w kanałach nawiewu, ale niewiele da parownikowi - idąc przez kratki dostaniecie się do frontu nagrzewnicy, a nie do parownika klimy - tą drogą do niego dotrze naprawdę bardzo niewiele

    ps. żeby nie było że jestem alfa i omega - sam bujam się notorycznie ze smrodkiem z nawiewów; jesienią wydałem kilka stówek na chemikalia i usługi, a okazało się, że miałem lekko pękniętą nagrzewnicę, teraz wiosną znów czuć delikatnie nieproszonych gości. Aczkolwiek to raczej efekt tego, że przez pierwszych 6 lat nikt się klimatyzacją nie zajmował (ASO: śmierdzi? - nie->to co 2 lata filtr PP i "serwis klimatyzacji" odhaczony)

    na ten moment na podstawie obecnych objawów podejrzewam przytkany odpływ - niby kapie, chemikalia spływają strużką, ale np. jadę z klimą 50km, przerwa pół godziny - chwilowa para na szybach + smrodek; natomiast po dłuższym postoju (noc, pół dnia itp) tego typu efektów specjalnych brak, co najwyżej ćwierćsekundowy lekki zapaszek jakiegoś syntetyku

    co do opryskiwacza też bym się chętnie dowiedział co i jak

  • #2
    oI wymiana kompa ?

    powiedzcie mi prosze
    mam kompa 038 906 012 hc
    mogę kupić np 038 906 012 K ?

    zczytuje kod immo vag commanderem ? i dodaje kluczyki swoje ?
    i wtedy mam 2 kompy ktore mogę w każdym momencie przepinać na zmianę i oba będą już zawsze odpalały/jeździły bez problemu ?
    zostaje kwestia map w ecu ewentualnie ?
    z góry dzięki
    czipek by me >140 kucy
    OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

    Komentarz


    • #3
      d00lar, z tego co ja niedawno wyczytałem to commanderem można wyłączyć immo tylko nie pamiętam czy w ECU czy tylko w zegarach .ok
      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

      Komentarz


      • #4
        d00lar, ten z końcówką K jest z silnika 90KM. Kupuj taki od 110KM. Commanderem w ecu immo nie wyłączysz.
        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez alxxx
          Commanderem w ecu immo nie wyłączysz.
          A gdzie jak nie w ecu właśnie?
          Skoda Superb II Ambition
          2.0 TDI CR 170 KM

          https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X