Prawy kierunkowskaz szybko miga

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • norbert51
    Classic
    • 2010
    • 6

    Prawy kierunkowskaz szybko miga

    pstryczek, pismo jak pismo, nie wyróżnia się niczym szczególnym, jest nadawca, adresat, podpis, nawet "firmowy" papier :P ciekawe jestem tylko co by musiało być żeby zostały stwierdzone nieprawidłowości...
  • vigo12
    Classic
    • 2009
    • 28

    #2
    Prawy kierunkowskaz szybko miga

    Mam problem z kierunkowskazem , gdy włączam skręt w prawo i tylko w prawo ( w lewo jest dobrze ) zaczyna migać dwa razy szybciej niż normalnie .Nie zawsze się to zdarza ale często w momencie hamowania w zakręcie - jak puszczę hamulec jest OK. Zauważyłem że gdy miga szybciej z tyłu samochodu przygasają na zmianę światła pozycyjne i tylny kierunkowskaz. W czym może być problem?

    Komentarz

    • rafiki
      RS
      • 2012
      • 15975
      • Superb III (3V3)

      #3
      vigo12, problem może leżeć np. w manetce od kierunkowskazów
      رافال
      Spoty
      Cause freedom is a lonely road

      Komentarz

      • vigo12
        Classic
        • 2009
        • 28

        #4
        Tylko jaki związek jest miedzy manetką ,a światłem stopu. Często jest tak że na początku miga dobrze , a później szybciej np. w momencie naciskania pedału hamulca w zakręcie. Pytanie czy Octavia 1 ma szynę CAN , bo to może jeszcze utrudnić znalezienie usterki.

        Komentarz

        • rafiki
          RS
          • 2012
          • 15975
          • Superb III (3V3)

          #5
          vigo12, jakaś namiastka CAN jest w liczniku z tego co słyszałem od bardziej zorientowanych. Mi kiedyś na A4 brakło świateł mijania. Problemem była manetka od kierunków. Kompa podpinałeś?
          رافال
          Spoty
          Cause freedom is a lonely road

          Komentarz

          • Arek
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 3143

            #6
            Miałem podobnie tyle ze nie wiem czy przygasało cos z tyłu. zacznij od tego ze może nie łączy Ci któraś żarówka od kierunków np w momencie jak hamujesz??' mi też czasem szybciej mrugała tyle że lewa i pomogło dociśniecie kostki w lewym przednim kierunku.
            -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

            Komentarz

            • vigo12
              Classic
              • 2009
              • 28

              #7
              Zamieszczone przez rafiki
              vigo12, jakaś namiastka CAN jest w liczniku z tego co słyszałem od bardziej zorientowanych. Mi kiedyś na A4 brakło świateł mijania. Problemem była manetka od kierunków. Kompa podpinałeś?
              Był sprawdzany w serwisie, żadnych błędów.

              Komentarz

              • pablokinah
                Rider
                • 2010
                • 574

                #8
                Może być tam słaba masa i dlatego tak być lub wtyczki mogą być zgnite (gdzieś w bagażniku chyba z lewego boku są pod tapicerką) , octavia po liftingu ma can ale tylnych świateł to chyba się nie tyczy
                jakby co posiadam kabel vag

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  Masa z tylu. tylko nie pamietam czy prawa lampa ma swoja, czy korzysta ze wspolnej masy w lewym boczku, tam gdzie najczesciej wszystko zaczyna gnic jak przerwie sie przewod spryskiwacza.

                  CANami nie ma co sobie glowy zawracac w O1 nawet z 2007 roku ida normalne kabelki do tylnych lamp.

                  Popros kogos, albo nacisnij i zablokuj hamulec, wlacz swiatla i zobacz jak swieci tyl, a potem wlacz kierunkowskaz.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • przemoft
                    Drive
                    • 2011
                    • 45
                    • Octavia I (1U2)
                    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                    #10
                    Obejrzyj dokładnie kabelki i kostki łączeniowe przy samych światłach z tyłu. Czasem się przecierają i wtedy różne ciekawe rzeczy się dzieją. U mnie było tak, że po naciśnięciu stopu prawy kierunek przestawał działać. Pomogła dodatkowa izolacja kabelków (prawa lampa), czyszczenie styków zarówno w kostce jak i w lampie (również gniazda żarówek) i dodatkowo popsikanie chemią (jakąś do elektryki). Nie wiem co miało kluczowe znaczenie, podejrzewam że izolacja (taśma izolacyjna wystarczyła) ale jak wpadniesz na pomysł rozbierania kostek to trzeba być bardzo cierpliwym i ostrożnym. Da się to zrobić, ale lubią pękać przy otwieraniu. Powodzenia

                    Komentarz

                    Pracuję...