Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Centralny zamek z kluczyka?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Centralny zamek z kluczyka?

    rafiki, to jedź do kogoś kto Ci zmierzy za kilka złotych a króciec "pomacaj" czy nie lata...

    Tego loga co post wyżej wrzuciłeś to chyba w awaryjnym trybie?

  • #2
    Centralny zamek z kluczyka?

    Witam,
    Kupiłem swoją octavie 1 nie dawno i był tam zamontowany centralny zamek jednak jakoś dziwnie bo oryginalne silniczki a nie oryginalny pilot. Sprawa dotyczy tego że jak przekręcam kluczyk w zamku od drzwi kierowcy, to otwierają mi się jedynie tylne prawe drzwi reszta zamków wydaje dźwięk jakby się ponownie blokowała. Ponownie przekręcenie zamka zamyka jedynie te tylne prawe. Co to może być?

    Komentarz


    • #3
      pisz jasniej...

      OI miala czesto centralny ale bez pilota! Po prostu jednym kluczem czy rygielkiem zamykasz pozostale zamki.

      Mozesz dodac sobie centralny na pilota - kupujac alarm np ja kupilem AMT chyba forteca ale glowy nie dam. W drzwiach kierowcy sie podpinasz do 2 kabli i alarm emuluje przekrecanie kluczyka - masz centralny na pilota w w dodatku alarm.

      Co do zamkow i nie dzialania, na poczatek interface za 20zl czy cos takiego i do tego diagnoca np VCDS lite 1.2. Co i tak nie gwarantuje sukcesu
      +LPG Elpigaz IV gen :-)

      Komentarz


      • #4
        chodzi o to że mam centralny zamek firmy Tytan a w drzwiach są oryginalne silniczki skody. Problemem jest to ze nie mogę używać kluczyka do otwierania drzwi bo działają tylko tylne prawe.

        Komentarz


        • #5
          Czyli z kluczyka dziala tylko jedno skrzydlo, reszta trup a z pilota do nie oryginalnego alarmu rozumiem ze wszystko? To raczej nie mozliwe :-)

          A szyby jada w kazdych drzwiach z konsoli kierowcy? Pognite przewody i polamane w przelotce gumkowej jakby i szyby nie zawsze dzialaly.
          +LPG Elpigaz IV gen :-)

          Komentarz


          • #6
            ok posprawdzam

            Komentarz


            • #7
              I jak?

              Najlepiej zdjac gume jeszcze przed demontazem drzwi, ogladnij czy nie polamane, nie ma zielonego wykwitu itd. U mnie w kazdych drzwiach tak bylo...

              Tam ida dwa zasilania, gruby masa, gruby +12V i chudy +12V (zolto czerwony). I w kazdych co bylo urwane a juz na pewno te zolto czerwone, wtedy zamek raz dzialal a raz nie dzialal. Masakra!

              Polutowalem, wstawki z nowego przewodu o pasujacej srednicy, koszulka izolacyjna i tasma parciana jak w oryginalne i smiga wszystko !!!! ZERO bledow na module komfortu!

              Aha jak polamane to odpinasz kostke przy nogach (za plastikowym naroznikiem sa), zdejmujesz nakretke 10, odpinasz mase. Wyciagasz wiaske do drzwi (ja sciagalem boczki) gdzie odpinasz tylko 1 zatrzask trzymajacy wiazke - masz kabel wyjety przez drzwi. Wtedy wygodnie lutujesz i izolujesz z powrotem. Powodzenia.
              +LPG Elpigaz IV gen :-)

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X