Dym z lewego przedniego błotnika od strony kierowcy w O1
Mam problem. Wczoraj jechałem około 16:00 z centrum Warszawy w stronę Żoliborza przez największe korki. Nagle po przejechaniu ok 4 km zacząłem czuć swąd palonych kabli i jakby klimatyzacja przestawała chłodzić. Z szczeliny miedzy maską a lewym błotnikiem zaczął unosić się czarny dym. Zjechałem czym prędzej na pobocze, wyłączyłem klimatyzacje, radio. Czuć było swąd spalenizny z okolicy miejsca spod filtra powietrza. Rurka przy chłodnicy od klimy która zazwyczaj jest zimna i oszroniona wodą była gorąca aż można było się oparzyć. Wentylator od klimatyzacji chodzi, ale ten duży główny nie. (moim zdaniem przy takich upałach i temperaturze pod maską powinien się załączać) Silnik moim zdaniem był mega gorący. Chodź temperatura na wskaźnikach nie przekraczałą 90 stopni. Jeszcze ani razu w te upały nie włączył mi się główny wentylator. - Co mnie bardzo dziwi. Klima nie działa po tej awarii. Co to może być i czym jest spowodowane?
Re: Dym z lewego przedniego błotnika od strony kierowcy w O1
Zamieszczone przez majuDJ
Klima nie działa po tej awarii. Co to może być i czym jest spowodowane?
Poszło gdzieś zwarcie na instalacji bo sam piszesz że smiardziało spalenizną.
Pewnie i dla tego klima nie bedzie działać.
Prześwietel bezpieczniki na aku i okablowanie. Za pewne coś znajdziesz upalonego.
Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!
Co do wentylatorow - w sprawnym aucie po załaczeniu klimatyzacji muszą pracować 2 wentylatory, duzy i maly nie zaleznie od temperatury na zewnatrz oraz temperatury silnika. Duzy ma jeszcze 2 bieg ale to inny temat. To czesta usterka O1 ten duzy wentylator. Niestety, przy obecnych temperaturach brak tego wentylatora moze uszkodzic klime z powodu roznicy cisnien czy jakos tak. Tak gdzies czytalem. Tez jak kupilem O1 , ten wentylator byl nie sprawny. Tyle ze serwisant od klimy zwrocil mi na to uwagę, że moge miec problemy z klimą jak tego nie zrobię.
Komentarz