[O1] padł nastawnik ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • WarFan
    Classic
    • 2010
    • 37

    [O1] padł nastawnik ?

    Dwa lata temu Skaryszewską mieli zamknąć o 6.00 a było to chyba trochę później. Ja od 4.00 kimałem w samochodzie i nie byłem pierwszy. :-)
  • bersoft
    Drive
    • 2009
    • 78

    #2
    [O1] padł nastawnik ?

    Witam,

    wczoraj spotkała mnie przykra niespodzianka - podczas jazdy zaświeciły się kontrolki świec żarowych (miga) i silnika, auto zgasło i nie daje się odpalić.

    Wykonana diagnostyka
    1. Błędy
    17969 - Quantity Adjuster (N146): Control Deviation P1561 - 35-00 - -
    17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached P1562 - 35-00 - -
    Po skasowaniu wyskakuje tylko 17970.
    2. Sprawdzone bezpieczniki
    3. Paliwo do pompy dochodzi
    4. Odczytałem bloki






    Co proponujecie sprawdzić/zrobić aby autko śmigało ?
    Z góry dzięki.

    Komentarz

    • K_Popiel
      Rider
      • 2010
      • 608

      #3
      Ruszałeś nastawnik pompy ? czy tak po prostu zgasł i nie chce odpalić ?
      // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
      ------------------------------------------------------

      Komentarz

      • bersoft
        Drive
        • 2009
        • 78

        #4
        nastawnik nie był ruszany, zgasł podczas jazdy

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Nastawnik do wyjęcia wyczyszczenia i weryfikacji. Sprawdz jeszcze instalacje i duzą wtyczke do pompy wtryskowej
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • K_Popiel
            Rider
            • 2010
            • 608

            #6
            Potrafisz sam zdjąć i założyć nastawnik ? Mam nastawnik mogę Ci spakować i podesłać, jednak jeżeli nie wiesz jak to zrobić to nie polecam. Napisz może skąd jesteś, jeżeli literki Ww to Wrocław to w sobotę jestem w Oleśnicy, możemy coś pomyśleć.
            // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
            ------------------------------------------------------

            Komentarz

            • bersoft
              Drive
              • 2009
              • 78

              #7
              poproszę o rozpiskę pinów złącza pompy wtryskowej i rozpiskę pomiarów kontrolnych rezystancji pomiędzy jej pinami

              [ Dodano: Sob 09 Sie, 14 22:20 ]
              Problem rozwiązany (dzięki koledze K_Popiel), przyczyną awarii był zatarty nastawnik, po wymianie wszystko wróciło do normy.

              Komentarz

              Pracuję...