Dziwne obroty?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • KuRcZaKjaS
    Classic
    • 2018
    • 0

    Dziwne obroty?

    Witam.
  • KuRcZaKjaS
    Drive
    • 2014
    • 91

    #2
    Dziwne obroty?

    Witam,
    Odkąd kupiłem swoją octavie 1 mam z nią problem. Mianowicie z rana przy pierwszym rozruchu silnika obroty po przy gazowaniu same idą na 2000 (dosłownie same) i tak się utrzymują przez pewien czas. Mam LPG i ta usterka występuje zarówno na Pb jak i LPG z tą różnicą że na Pb obroty po 2 sec zaczynają delikatnie opadać.
    Dodatkowo gdy po mieście hamuje silnikiem i wcisnę sprzęgło to obroty spadają na 600 potem wchodzą na 1200 i spadają na 900. Czasem nawet auto zgaśnie.
    Nie wiem czy to można ze sobą połączyć dodam że przy hamowaniu silnikiem czasem mocno szarpie silnikiem.
    Czyściłem i adaptowałem przepustnice, wymienione filtry od gazu i powietrza. Silnik AKL

    Komentarz

    • aniol
      RS
      • 2012
      • 5228
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      KuRcZaKjaS, Tu poczytaj,powinno ci pomóc
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      Pozdrawiam ANIOL

      Komentarz

      • KuRcZaKjaS
        Drive
        • 2014
        • 91

        #4
        yyyy wymieniono tam wszystkie możliwe usterki i jak mi to ma pomuc

        Komentarz

        • aniol
          RS
          • 2012
          • 5228
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          KuRcZaKjaS, Oprócz przepustnicy i filtrów robiłeś coś jeszcze w tym kierunku że już rozkładasz ręce :?: Bo chłopaki w linku podali więcej możliwych przyczyn usterki niż te twoje. :idea:
          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
          Pozdrawiam ANIOL

          Komentarz

          • KuRcZaKjaS
            Drive
            • 2014
            • 91

            #6
            zamierzam jeszcze świece i przewody WN wymienić choć trochę związku nie widzę. I nie rozkładam rąk, tylko sie pytam bo może to jakaś usterka fabryczna występująca przy przelotach powyżej 250k km

            [ Dodano: Pią 24 Kwi, 15 19:51 ]
            Witam po długiej przerwie,
            Dziś w końcu wymieniłem uszczelki przy kolektorze dolotu powietrza i po tym zabiegu wszystkie powtarzam WSZYSTKIE falowania obrotów, gaśnięcie silnika, przygazowywania samoczynne, szarpania i dławienia ustały. Uszczelki które ja wymieniłem maja numer:

            -06A133227B x 4 szt
            -06A133398F x szt

            Wymieniłem je w ciemno, choć mechanik jak usłyszał mój silnik stwierdził że chodzi na 3 cylindrach. Polecam ten zabieg wszystkim którzy maja auta z przebiegami powyżej 200k. Zaskoczenie gwarantowane.

            Pozdrawiam.

            Komentarz

            Pracuję...