Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Spalona instalacja elektryczna, próba reanimacji Skody

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Spalona instalacja elektryczna, próba reanimacji Skody

    Cześć
    Z tego co kojarzę to auto naszego klubowicza z Radzymina.
    Czy jest on jeszcze właścicielem,czy już ktoś inny go sprzedaję ?
    Ogłoszenia - Sprzedam, kupię na OLX.pl

  • #2
    Spalona instalacja elektryczna, próba reanimacji Skody

    Witam,
    w aucie zapaliła się instalacja elektryczna, prawdopodobnie doszło do zwarcia we włączniku świateł.
    Chciałbym spróbować naprawić auto, nie wiem tylko czy jest to możliwe. Wiem że nikt przed monitorem ze szklaną kulą nie siedzi, ale kilkukrotnie użytkownicy for internetowych ratowali tyłek w beznadziejnych przypadkach.

    Nurtujące mnie pytania:
    - czy instalacja elektryczna musi być konkretnie od takiej samej wersji? Instalacja od strony akumulatora/silnika jest nie ruszona.
    - co z zegarami? czy można odzyskać z nich wsad żeby kluczyki działały? czy można założyć inną "wersję"?

    Na razie to wszystko, będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi.

    Komentarz


    • #3
      Naprawdę współczuje, proponuje korzystanie z online ETKA która pozwoli namierzyć Ci wszystkie potrzebne części oraz ich oznaczenia. Szuka na allegro.pl/, www.aliexpress.com, a różne pierdółki wychodzą taniej w ASO niż na allegro. Musisz sprawdzać cenę. Mam nadzieję że to coś Ci pomoże.

      Pozdrawiam
      ↑↑↑ To jest moja opinia I naucz się z tym żyć ↑↑↑

      Komentarz


      • #4
        Kup cala wiazke auta na allegro. Moze byc 1.8T, moze byc inna ale wtedy czasem kilka pinow trzeba pozmieniac. Wiazka silnikowa cala ??

        Licznik jak kupisz to i tak trzeba bedzie kod, wiec magik go wyciagnie i temat ogarnie.

        W sumie, to Ty potrzebujesz komplet jak na przekladke angola (deska, licznik, obudowy wszystkie, schowek chyba tylko jest caly), bo z auta zostanie tylko karoseria, reszta srodka do wymiany.

        Auto mialo AC ??
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          Poszukaj jakiegos rozbitka lub auta bez prawa rejestracji.widze że z poznania jestes więc masz blisko na giełdę, przy takich zakupach jakiś rabat na pewno Link mozesz kupic taniej od angola .

          Komentarz


          • #6
            Dzięki za wszystkie podpowiedzi, dokładnie szukam przekładki anglika, jeśli auto będzie naprawione to na pewno się pochwalę.
            Wiązka przy silniku jest cała, środkowy kokpit i prawa strona wnętrza również.

            Komentarz


            • #7
              No to "komplet przekladkowy" jak znalazl. Pozostaje kwestia wiazki, wiec albo kupic za grosze wiazke z angola i ja zaadoptować, albo szukac ori EU i taka wsadzac.

              Generalnie jest to do zrobienia.

              W gruncie rzeczy naprawde trzeba sie cieszyc, ze sprawa skonczyla sie tak, a nie jak na fotce ponizej.



              Just a moment...
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                U mnie po tym jak NIEbezpiecznik stopił się razem ze skrzynką i dalej podawał prąd (nr 3, podświetlenie schowka:kokpit + przełącznik świateł), to wszystko skończyło się tylko przelutowaniem wiązki i kosztami 200PLN - fakt, u mnie nie było, aż takiej tragedii.

                Współczuje...

                Na Alldrogo znalazłem wówczas sporo "kabli" w sprzedaży...
                Moja ex - Łasica
                BHP... budowlanka... - Nasz FanPage

                Komentarz


                • #9
                  Skoda odpalona
                  Długo trwa składanie, ale powoli auto wraca do żywych.
                  Mam pytanie odnośnie kluczyków, czy trzeba je zaprogramować? Wsad ze starych zegarów został przełożony do nowych, kluczyki zostały stare, auto po wymianie kompletnej instalacji normalnie odpaliło, problem pojawił się po zamknięciu centralnego zamka kluczykiem bo pilot nie reagował, dioda w kluczyku cały czas miga. Na zegarach pojawiła się kontrolka immo, auto odpala na sekundę i gaśnie. Włącza się jakby alarm, bez dźwięku ale kierunki migają.
                  Czy mogę zdziałać coś sam mając do dyspozycji kabel Viaken KKL i oprogramowanie VCDS Lite lub PolskiVag?

                  EDIT:
                  Problemy nieaktualne, auto normalnie odpala, przewód od immo idący do stacyjki był źle/za słąbo wciśnięty
                  Co do centralnego z pilota, to moduł komfortu musi zostać "stary".

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X