Prosba o analize logow AUM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ksio-aum
    Classic
    • 2018
    • 0

    Prosba o analize logow AUM

    Od miesiąca testuję Amsoil 0w40, poprzedni był Neste 0w40.
    Póki co, nie widzę różnicy.
    Przy Neste, to w zasadzie nie było się do czego przyczepić.
    Zobaczymy jak będzie z Amsoil.
  • ksio-aum
    Classic
    • 2014
    • 25

    #2
    Prosba o analize logow AUM

    Witam,
    Od jakichs 2 tygodni borykam sie z powracajacym bledem w mojej O1 aum.
    1 Fault Found:

    17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean

    P1128 - 35-10 - - - Intermittent

    Auto jest po chipie 193KM i 275Nm i jest zagazowane. Błąd po wykasowaniu powraca po przejechaniu ok 50km. W momencie gdy blad sie pojawia auto traci na mocy, wg mych obserwacji ograniczone ma doladowanie (nie ma werwy przyspiesza jednostajnie).
    Wobec powyzszego sciagnalem i zainstalowa;em na lapku VCDS Lite i chcialem zrobic logi o33, 118, 120 i 002, 020, 115 itp. ale gdy wyjechalem na testy okazalo sie, ze dostepne w programie sa tylko grupy od 001 do 025 :/ i aby moc odczytywac pozostale grupy musze podac jakis kod (moze ktos ma, ze tak powiem ''pelny'' program do diagnostyki na Windows 7? Bede bardzo wdzieczny). W zwiazku z tym zrobilem tylko te, ktore byly dostepne moze z nich juz cos uda sie odczytac? Logi byly robione na prostej rownej drodze na Pb98 przed wykasowaniem bledu i po wykasowaniu bledu.

    Grupa 001, 002, 006
    Grupa 003, 004, 008
    Grupa 010, 011, 020
    Grupa 014, 015, 016
    Grupa 022, 023, 005

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Po 1- sze logi w trybie awaryjnym-skasuj blad i powtorz logi. Po 2-gie sciagnij vcds-a 3.11 i zloguj
      002-020
      115-118
      31-33.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • ksio-aum
        Classic
        • 2014
        • 25

        #4
        Zamieszczone przez rOBERTO795
        Po 1- sze logi w trybie awaryjnym-skasuj blad i powtorz logi. Po 2-gie sciagnij vcds-a 3.11 i zloguj
        002-020
        115-118
        31-33.
        Dzieki za zwrocenie uwagi. Pierwszy raz robilem logi no i troche sie naszukac musialem co i jak zrobic zeby vag 311 chodzil w pelnej wersji na Win7.
        Zrobilem logi tak jak zaleciles, mam nadzieje, ze w miare poprawnie...

        Grupy 002, 020
        Grupy 115, 118
        Grupy 031, 033
        Grupy 002, 020, 115
        Grupy 033, 118, 120

        Z gróry dzieki!!

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Przepływka do podmiany-wyczyszczenia na początek.

          potem logi do powtórki - swiece najprawdopodobniej również sa do wymiany- ten program jest strasznie lightowy i wątpie w ta moc ale to teraz nie jest najważniejsze- chyba że zapłon ostro pojechany- rozumiem że logi robione na Pb?

          Aha wykasuj błędy nawet jak ich nie ma. I sprawdz szczelność dolotu.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • ksio-aum
            Classic
            • 2014
            • 25

            #6
            Zamieszczone przez rOBERTO795
            Przepływka do podmiany-wyczyszczenia na początek.

            potem logi do powtórki - swiece najprawdopodobniej również sa do wymiany- ten program jest strasznie lightowy i wątpie w ta moc ale to teraz nie jest najważniejsze- chyba że zapłon ostro pojechany- rozumiem że logi robione na Pb?

            Aha wykasuj błędy nawet jak ich nie ma. I sprawdz szczelność dolotu.
            - Swiece wymienialem ok 10 tys km temu - NGK (jednoelektrodowe platynowe/irydowe)
            - Cewki zaplonowe ok 5 tys km temu - Bosch
            - Dolot sprawdzalem jakis miesiac temu, nieszczelnosc byla w odmie (taki trojnik) olejowej 06a 103 221 ab/bh - wymieniona na nowa
            - Regulator N75 szwankowal - wymieniony na nowy ORI
            - Pompa paliwa zmieniona na 4barowoa
            - Mam DP i nie mam drugiej lambdy
            To tak pisze od razu zeby bylo wszystko jasne

            Logi robione na PB98.

            Moc mam potwierdzona na hamowni Maha przed softem i po sofcie przy okazji dodam foto. Moze i lightowy nie podwazam tego, ale roznica jest znaczna przed/po.

            Teraz pytanie, jak wyczyscic i czym, przeplywke zeby poprawic jej stan, a nie przeciwnie?
            Dugie pytanie. Brat ma tez 1.8taum czy moge podmienic na jego przeplywke, czy nic sie w niej nie uszkodzi po podlaczeniu u mnie? Pytam bo nie chce miec 2 przeplywek do kupienia nowych...

            Dzieki wielkie Robert za zaangazowanie. Pozdrawiam!

            Komentarz

            • rOBERTO795
              RS
              • 2009
              • 3465
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #7
              Podmień od brata. wyczyśc czymś do czyszczenia gaźników w sprayu ewentualnie zmywaczem do hamulców również w spray-u- wykręć i spsikaj-osusz i zamontuj

              Kro to pisał-program?
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz

              • ksio-aum
                Classic
                • 2014
                • 25

                #8
                Okej, po weekendzie wezme sie za przeplywke. Zamontuje brata, jego mlodsza bo auto z 2007 a moje z 2001 i powtorze logi na jego przeplywce.
                Program zrobiony w AMF z Białegostoku, mial byc sredni z racji wieku auta i tego ze jezdze na Taxi.

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez ksio-aum
                  Okej, po weekendzie wezme sie za przeplywke. Zamontuje brata, jego mlodsza bo auto z 2007 a moje z 2001 i powtorze logi na jego przeplywce.
                  Program zrobiony w AMF z Białegostoku, mial byc sredni z racji wieku auta i tego ze jezdze na Taxi.

                  I wszystko jasne . Rabaty na taxi poprosze :P
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • ksio-aum
                    Classic
                    • 2014
                    • 25

                    #10
                    Jak bedziesz w Bialym to daj znac przewioze na okolo :P z rabacikiem

                    [ Dodano: Sob 11 Paź, 14 18:27 ]
                    Siema, po dluzszej przerwie udalo mi sie przeprowadzic kolejne pomiary. I tak:
                    Po wymyciu mojej przeplywki srodkiem do czyszczenia przepustnic w spray-u moim zdaniem nic sie nie zmienilo... W przeplywomierzu na takiej blaszce (podejrzewam, ze to jest ten sensor, ktory bada przeplyw mas powietrza) byly i zostaly po myciu plamki takie jakby wzery. Oto logi po myciu :
                    Grupa 002 020 (po myciu logi 7 pazdziernika)
                    Grupa 115 118 (po myciu logi 7 pazdziernika)
                    Grupa 031 033 (po myciu logi 7 pazdziernika)

                    Oraz logi po podmianie przeplywek z moim bratem:
                    Grupa 002 020
                    Grupa 115 118
                    Grupa 031 033 (log robiony poprawnie za drugim razem 17:13:57)

                    Co teraz mozna wywnioskowac? Pozdrawiam!

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #11
                      Ze jest duzo lepiej tylko ten program lajtowy. -Twoja przepływka nadaje sie do wymiany!
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      • ksio-aum
                        Classic
                        • 2014
                        • 25

                        #12
                        Zamieszczone przez rOBERTO795
                        Ze jest duzo lepiej tylko ten program lajtowy. -Twoja przepływka nadaje sie do wymiany!
                        No to elegancko w sumie to dzieki tej przeplywce poduczylem sie troche czytania logow :szeroki_usmiech . Do najslabszych programow nie nalezy ale tez nie jest hard rozumiem ze gdyby turbo dmuchnelo pod 1,2bar'a, a nie 1,0 wtedy bylby mocny? Jesli mozesz powiedz po czym to stwierdzasz W dziale Nasze auta --> Wykresy z hamowni umieszcze swoj wykres.

                        Dowiadywalem sie o ceny przeplywomierza 06A 906 461 L w ASO nowa 1300zl, jesli oddam stara wtedy 680zl (pewnie regenerowana) no i w AutoLand podobno ori Bosch za ~430zl. Jesli bedzie w pudelku ori to chyba wezme w AutoLand.

                        Dzieki rOBERTO795, za pomoc w diagnozie auta.

                        Komentarz

                        • rOBERTO795
                          RS
                          • 2009
                          • 3465
                          • Octavia III (5E3)
                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez ksio-aum
                          Dzieki rOBERTO795, za pomoc w diagnozie auta.
                          Pozdrawiam.

                          Kto to pisał bo to znajomy program .
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz

                          • ksio-aum
                            Classic
                            • 2014
                            • 25

                            #14
                            Zamieszczone przez rOBERTO795
                            Kto to pisał bo to znajomy program .
                            Program robiony w AMF z Białegostoku. Czyzby byl powielany ??

                            [ Dodano: Nie 26 Paź, 14 21:38 ]
                            EDIT 26.10.2014

                            Czesc wszystkim. ktorzy czytaja/czytali ten watek.
                            Zakupilem nowy (regenerowany) przeplywomierz Bosch'a w Autolandzie - stary do zwrotu i jesli bedzie nadawal sie do regeneracji zwroca mi 70zl. Od wymiany minelo juz niecale 2tygodnie, zrobilem ok 1.000km na LPG i troche na Pb98 i w koncu zebralem sie zrobic logi.
                            Dynamiczne:
                            Grupy 002, 020
                            Grupy 031, 033
                            Grupy 115, 118
                            To co zauwazylem przeplywomierz pracuje dobrze ale jednak nie tak jak ten z podmianki z brata 1.8T aum. Troszke wartosci przeplywu masy powietrza sa nizsze i byc moze (?) ma to wplyw na wartosc doladowania, ktore wczesiej osiagalo wartosci lekko ponad 1 bar, a teraz 0,97bara. Zaplonow nie cofa. Na chwile obecna zostawiam to tak jak jest - nie ma to jak nowa z pierwszego montarzu czesc...

                            To tyle gwoli podsumowania poprzednich postow.
                            Pozdrawiam.

                            Komentarz

                            Pracuję...