Witam wszystkich fanow.
Jestem nowym użytkownikiem i szukam pomocy juz wszedzie jak dotad bez skutku.
A wiec do sedna. Od kilku tygodni centralny zamek mi szalejsze na wszystkich drzwiach, tzn zamykam drzwi odpalam autko i centralka zaczyna ciagle zamykać drzwi. (tylko w wilgotne dni) podobnie jak na tym filmiku u pewnego PANA to samo jest u mnie
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
zalozylem nowy zamek od strony kierowcy i ciagle to samo gdy pada deszcz. Co najlepsze światelko w kokpicie swieci ale brzeczyk od postojówek po otwarciu drzwi wogole nie brzeczy tzn, raz na jakis czas zabrzeczy ale po tym centralka zaczyna wariowac i po brzeczyku az do jakiegos czasu, wiazke sprawdzilem w drzwiach i w belce gdzie przechodzi do kokpitu i kable zdrowe zero wilgoci. Jestem bezradny nie mam pomyslu. Moduł komfortu wydaje sie w pozadku gdyz go rozbieralem, elektryka szyb pracuje bez problemu. Bede musial go chyba pod VAG-A podpiąć i zobaczymy co wyniknie.
P.S dzieje sie to tylko gdy drzwi kierowcy sa zamkniete jak sa otwarte to cisza. Pasażera jak sa otwarte a kierowcy zamkniete to już wariuje.
Macie moze jakies propozycje?
rafiki, dzieki jutro zobacze, ale przypadkiem to nie jest ten mniejszy sterownik co na fotce? mam go przyklejonego do modułu komfortu pod nogami kierowcy, jesli tak to juz go testowalem na drgania (pukanie w niego) i nic sie nie dzialo z centralnym
Amber, ten mały moduł nie jest od zamków ,nie pamiętam już dokładnie od czego jest , ten większy to moduł komfortu znajdujący sie pod licznikiem pod kokpitem-deską ,moduł o którym piszą koledzy znajduje się w drzwiach kierowcy , jest on zintegrowany razem z silniczkiem szyb, często dochodzi że dostaje się do złącza woda i gniją piny , dlatego musisz rozebrać drzwi i spojrzeć do niego,pamietaj tylko nie odklejaj foli jeśli masz ją jeszcze od dołu bo później będziesz miał problem z wlewajacą się woda do środka , gdy już będziesz miał rozebrane drzi to dobrze by było przy okazji poprawić luty na płytce zamka a dokładnie te luty gdzie przylutowana jest wtyczka do płytki zamka .ok
Amber, To coś jak ty to określasz to jest moduł sterowania.(ten z białą kostką w czerwonych drzwiach).Odpowiada on za działanie centralnego,oświetlenie kabiny,światła ostrzegawcze w drzwiach,elektryczne szyby,elektryczne i ogrzewane lusterka,brzęczek ostrzegawczy zapalonych świateł,migającej diody zaryglowanych drzwi(safe).Po zdjęciu kostki(musisz wysunąć takie płaskie zabezpieczenie) zobaczysz w środku 29 pinów.Bardzo często zbiera się tam woda,wilgoć i te piny lubią gnić.To właśnie musisz sprawdzić.
A wiec tak. Dzisiaj sciagnalem tapicerke z drzwi od kierowcy i odpialem kostke od modułu, co najlepsze piny wygladaly w swietnym stanie jak nowe zero nalotu, wyciagnalem caly modul (plytke) i tak samo zero wilgoci i jakiejkolwiek korozji. Sprawdzilem miernikiem przejscie kazdego przewodu w wiązce i wszystko cale bez przerwań. Ale sprawdzilem tylko od strony kierowcy, czy reszte drzwi tez posiada cos takiego bo nie patrzylem? Przejechalem 10 km i jakos centralny sie uspokoił ale to mozliwe przez to ze nie pada, brzęczyk nadal nie brzęczy wiec opadam juz z sił i nie wiem co dalej. W sobote podłącze VAGa i zbacze co wyniknie. Dzieki za chęci pomocy
ROBAL_26 no w sumie moglem ale juz mialem dosyć wyciagani go poraz kilkunasty nie podobno zeby nowy zamek mial słabe luty no ale to wszystko mozliwe, jak podłącze VAG to sie okaże co go boli
Trzeba koniecznie sprawdzić złącze do tylnej klapy znajdujące się na dole w bagażniku, po lewej stronie, czy nie jest zalane. Wtedy właśnie "wariuje" centralny zamek. Przyczyną zalania może być rozszczelnienie się złącza wężyka do spryskiwacza tylnej szyby, lub brak odpływu wody z dna tego "schowka" po lewej stronie bagażnika. Tak było w moim przypadku. Złącze przewodów do tylnej klapy w tym schowku było tak skorodowane, że trzeba było je ominąć i połączyć przewody za pomocą złączki śrubowej, "kostki" stosowanej w energetyce.
Dzieki za info ale nie mam wycieraczkiz tylu w mojej Skodzinie chyba ze gdziesz uszczelka przepusza w bagazniku ale to pomińmy narazie. Podłączylem vaga za 120zl jakis tam kupilem z kumplem na pol i wyskoczylo 7 bledow z zamkami przod i tyl ( jeden błąd ze modul w trybie awaryjnym)ale to pewnie dlatego ze rozlaczalem kostki itp lecz stalym błędem jest 00930 Jednostka zamykająca dla centralnego zamka, tył lewy- F222 a tego zamka nie wykrecalem zeby dokladnie go ogladnac ale tylko nie wiem dlaczego mi brzeczyk od swiatel nie dziala :? i przestala mi migac dioda przy ryglu kierowcy po zamknieciu
Amber, jak pisałem wcześniej ,sprawdź harmonijkę z tyłu i jeśli któryś zamek sie nie zamyka i rygluje to dioda nie będzie się świeciła , jeśli zamkniesz aut i nie będzie się paliła dioda to spróbuj jeszcze raz przyciskiem zamknij ,zamknąć.ok
Amber, Dioda miga wtedy jeśli są wszystkie drzwi zaryglowane.Z tego wychodzie że któreś nie są.Wyskoczył ci błąd lewych tylnych drzwi.Ściąg tapicerke,w,gumie między drzwiami a budą jest kostka.Odepnij ją i wyjmij kable do wewnątzr drzwi.Sprawdz na załamaniu czy któryś nie jest pęknięty.Miałem kiedyś taki przypadek.One lubią się tam łamać
Komentarz