Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavka 1.9 tdi po przekladce nie chce ozyc-brak kontrolek.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Octavka 1.9 tdi po przekladce nie chce ozyc-brak kontrolek.

    Gratki octy. Ładne sreberko. Ledy w środku robią robotę, wiem, bo też wrzuciłem do siebie
    Wieśko

  • #2
    Octavka 1.9 tdi po przekladce nie chce ozyc-brak kontrolek.

    Czolem!
    Chcialem sie przyznac iz dokonalem przekladki octavii z wersji UK na EU i mechanicznie to proste bylo zaiste. Od razu dobry servis, nowe koncowki drazkow, wyciszenie, glosniki-dystanse etc.
    Kupa dobrej zabawy i "mile" spedzony czas w garazyku.
    Nieprzyjemnosci pojawily sie gdy probowalem odpalic tu zonk.
    Po przekreceniu kluczyka nie zaswiecaja sie kontrolki -ladowanie olej abs costam.
    Czy ktos tak mial? Moj lapik diagnostyczny wlasnie zdechl by dopelnic tej euforii radosci.
    Dodam iz silnik odpala i od razu gasnie. Czy bedzie sprawa immo?
    szukam konkretnego pin outu licznika ale lipa. Widze ze od licznika (zielona wtyka) ida dwie pary pomaranczowych przewodow ktore sa takie same jedna jest CAN i sie laczy z abs i reszta a druga?
    No wlasnie gdzie ta druga idzie? wszystkie schematy pokauja tylko ze wychodzi z licznika i tu ginie. Bez vaga jestem slepy.
    Help please jasli jakies sugestie sie nasuna.
    pozdro MIchal :roll:
    spiesz sie powoli ale wal do przodu

    Komentarz


    • #3
      Od Can masz dwa przewody CAN L i CAN H. Jak gaśnie od razu to problem z immo pewnie nie ma komunikacji lub zasilania.

      Komentarz


      • #4
        Witeczka!
        Dzieki za info. Tak tez to wyglada na immo, gasnie po 1 sek.
        Sprawdze wszystko od nowa. Rozumiem ze immo jest w zegarach?
        Jak sie da to immo zdeaktywuje vag'owo kopletnie.
        Kto by takiego leciwego samochoda kradl, a problem z glowicy.
        Zawsze cos sie musi skielbasic.
        pozdrowka
        spiesz sie powoli ale wal do przodu

        Komentarz


        • #5
          vanosman, Po co wykrawać immo? Lepiej dopasuj kluczyk. Pinout spokojnie znajdziesz na internecie.
          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez vanosman
            Po przekreceniu kluczyka nie zaswiecaja sie kontrolki -ladowanie olej abs costam.
            Masz problem z zasilaniem licznika-sprawdź bezpieczniki(chyba,że licznik uwalony).
            Bezpieczniki:F11,F15,F20,F22,F23,F37
            Skoda Superb II Ambition
            2.0 TDI CR 170 KM

            https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

            Komentarz


            • #7
              Dzieki za odp chlopaki.
              Sprawdzilem bezpieczniki i byly ok. pewnie zegar uwalilem. Grrrrr(tak zagryzam mocno zeby)
              Otwieralem by sie przyjzec cyferblatom-chce zalozyc w km-trach.
              Tu sie skupie jak tylko wroce do domu. Auto biedne bezemnie w garazu stoi i kwiczy.
              3mka!

              p.s.
              Z przekladka sie nie wyrobilem a bez auta jak bez nogi wiec przyznam sie ze nabylem volvo v50 2.0D niechcacy 04' i sie go boje dotykac. 136KM to ciagnie ale ja wole octavie jakos magicznie przyprawia mnie o usmiech-zwlaszcza gdy dziala :wink:
              spiesz sie powoli ale wal do przodu

              Komentarz


              • #8
                Sprawdź czy dobrze jest zapięta niebieska wtyczka w liczniku.
                Skoda Superb II Ambition
                2.0 TDI CR 170 KM

                https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

                Komentarz


                • #9
                  A masy za licznikiem masz wszystkie przykrecone??
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam.
                    Kolego Krzycho tak wlasnie ...masy.
                    To musze sprawdzic i sie dokopac-bardzo sluszna rada.
                    Potem sprawdze czy zegary dostaja napiecia itp potem sprawdze kabelki od can etc.
                    Trudno znalesc konkretny schemat lini can tak naprawde.
                    Podpiolem sie pod ecu i wyglada na to ze udalo mi sie wylaczyc immo bo autko ladnie pali choc zegary sa dead i nie pokazuja wiele.
                    Dzialaja kontrolki od swiatel i to wsio.
                    Nawet od recznego nie swieci.
                    Glupio by bylo jezdzic z licznikiem ktory nic nie pokazuje :|
                    Przekopalem watek z przelutowaniem tych rezystorkow w liczniku ale ja mam inny typ.
                    Ide walczyc jak nie dam rady autko idzie na spoczynek choc byloby szkoda bo to skoda.
                    Milego

                    [ Dodano: Sob 15 Lis, 14 00:23 ]
                    Heyo
                    Otoż pragne oglosić iż wżdy udalo mi sie opanowac tenże problem zaiste.
                    Wtyczka niebieska licznika byla niegramotnie wcisnieta i jeden z pinow byl zagiety.
                    Alez to ulga teraz. Wszystko dziala niczym za dotknieciem czarodziejskiego srubowkreta.
                    Pozdrowienia :szeroki_usmiech

                    [ Dodano: Czw 20 Lis, 14 14:06 ]
                    Przekladka to juz nie jest zabawa ... :evil:
                    Teraz to walka.
                    Wlasnie po zalozeniu dystansowi glosnikow oraz wyklejeniu dzwi zauwazylem ze nie dziala nic.
                    I widze naped szyby jest inny oraz pewnie silownik centralnego tez?
                    Masakra jakas
                    spiesz sie powoli ale wal do przodu

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X